خبر مهم:

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۰

اولین سوپرمارکت خودران جهان در چین

اولین سوپرمارکت خودران جهان در چین

اولین سوپرمارکت خودران جهان در خیابان‌های شانگهای آغاز به کار کرد.

به نقل از اینهبیتت، این فروشگاه که Moby نام دارد، دارای نیروی خورشیدی برای حرکت بوده و همچنین هوای آلوده را نیز تصفیه می‌کند. این فروشگاه با هوش مصنوعی و کمک پهپادها قادر به تحویل کالا به مشتریان و شرکت‌ها است.

بنابراین با Moby دیگر نیاز به رفتن به فروشگاه و انتطار در صف پرداخت نیست و با یک اپلیکیشن مکان Moby را که در نزدیکی شما قرار دارد، بررسی کنید. سپس این فروشگاه به سمت شما حرکت کرده و می‌توانید کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

این فروشگاه با نیروی خورشیدی حرکت کرده و انتقال آن از مکانی به مکان دیگر از راه دور و یا از طریق راننده تا زمان دریافت مجوز عبور خودران کنترل خواهد شد.

برای خرید از این فروشگاه اجناس خود را انتخاب کرده و سپس به طور خودکار در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته شما قادرید برای سفارش و تحویل اجناس از چهار پهپاد این فروشگاه نیز استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های خودکار این فروشگاه تعویض اجناس و برگشت آن به انبار است.

Moby دارای داروخانه کوچک، کافی‌شاپ و دستگاه خودپرداز ATM است. البته این فروشگاه دستیار هولوگرافی با نام Hol دارد و پاسخگوی مشتریان بوده و سفارش‌ها را کنترل می‌کند.

طرح این فروشگاه توسط دانشگاه Himalayafy و Hefei ارائه شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.