فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۲۱۴۱۶۵

ارزشمندترین کسب‌وکارهای دنیای ورزش در سال ۲۰۱۷

ارزشمندترین کسب‌وکارهای دنیای ورزش در سال ۲۰۱۷

تولیدکننده ورزشی نایکی که لباس و کفش ورزشی تولید می‌کند و یکی از تولیدکنندگان لباس تیم‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز است، با ۲۹.۶ میلیارد دلار، ارزشمندترین برند کسب‌وکار در دنیای ورزش در سال ۲۰۱۷ شد.

نایکی، ای‌اس‌پی‌ان و آدیداس سه برند اول ارزشمند کسب‌وکارهای ورزشی در سال ۲۰۱۷ شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تولیدکننده ورزشی نایکی که لباس و کفش ورزشی تولید می‌کند و یکی از تولیدکنندگان لباس تیم‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز است، با ۲۹.۶ میلیارد دلار، ارزشمندترین برند کسب‌وکار در دنیای ورزش در سال ۲۰۱۷ شد.

پس از نایکی، شبکه ورزشی ای‌اس‌پی‌ان با ۱۵.۸ میلیارد دلار دومین کسب‌وکار ارزشمند در زمینه ورزش در سال ۲۰۱۷ شد. این شبکه آمریکایی، حدود ۷ کانال تلویزیونی را زیرمجموعه خود دارد که رویدادهای ورزشی آمریکا و مسابقات مهم ورزشی جهان را پوشش می‌دهند.

سومین برند ارزشمند، آدیداس آلمانی است. این برند نیز مانند نایکی در زمینه تولید لباس و کفش ورزشی فعالیت می‌کند. آدیداس در سال دارای ارزشی معادل ۷.۹ میلیارد دلار بود. این تولیدکننده ورزشی، توپ جام جهانی ۲۰۱۸ را تولید خواهد کرد و همچنین لباس‌های تیم‌های ملی آرژانتین، آلمان، مکزیک، کلمبیا، اسپانیا، ژاپن، بلژیک، روسیه و مصر در جام جهانی روسیه توسط این برند تولید خواهند شد.

اقتصاد ورزش

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.