کد مطلب: ۶۲۹۰۰۶

خبر جدید بایدن از جنگ احتمالی روسیه

سیگنال مهم آمریکا برای بازارها / جنگ نزدیک است!

سیگنال مهم آمریکا برای بازارها / جنگ نزدیک است!

خبرگزاری‌های بی‌بی‌سی، رویترز، آسوشیتدپرس و چند رسانه دیگر به نقل از رئیس جمهور آمریکا خبر مهمی را منتشر کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اخبار مربوط به تنش نظامی روسیه و اوکراین امروز جدی‌تر شده است.

خبرگزاری‌های بی‌بی‌سی، رویترز، آسوشیتدپرس و چند رسانه دیگر به نقل از رئیس جمهور آمریکا خبر مهمی را منتشر کرده‌اند.

بی‌بی‌سی نوشته است: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفته که متقاعد شده است ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه تصمیم به حمله به اوکراین گرفته و حمله ممکن است در «روزهای آینده» رخ دهد.

رویترز هم نوشته که بایدن، رئیس جمهور آمریکا مطمئن است پوتین در چند روز پس از خروج غیرنظامیان با اتوبوس به اوکراین حمله خواهد کرد.

در همین حال آسوشیتدپرس نیز گزارش مشابهی را منتشر کرده است.

اما سی‌ان‌ان این خبر را این طور پوشش داده است: بایدن می‌گوید اکنون متقاعد شده که پوتین تصمیم به حمله به اوکراین گرفته، اما درها را برای دیپلماسی باز گذاشته است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که ایالات متحده معتقد است نیروهای روسیه قصد دارند «در هفته آینده» یا زودتر به اوکراین حمله کنند و این حمله پایتخت اوکراین، کیف را هدف قرار خواهد داد.

یورونیوز هم گزارش داده است: جو بایدن گفته «فکر می‌کنیم که آنها کی‌یف را هدف خواهند گرفت، شهری با دو میلیون و ۸۰۰ هزار سکنه بی‌گناه!» وی در عین حال تاکید کرد که راه‌حل دیپلماتیک هنوز امکانپذیر است. به گفته رئیس‌جمهوری آمریکا آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور روز پنجشنبه در اروپا با سرگئی لاوروف، همتای روسی خود دیدار خواهد کرد.

در صورت جنگ ممکن است این اتفاق برای بازارها نیز تبعاتی را به همراه داشته باشد. تاثیرات احتمالی را در گزارش « تاثیر دلار و طلا از جنگ روسیه » بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.