کد مطلب: ۸۲۴۸۶۵

استقبال رسمی رئیسی از رئیس‌جمهور ازبکستان

استقبال رسمی رئیسی از رئیس‌جمهور ازبکستان

رئیس‌جمهور کشورمان از شوکت میرضیایف، رئیس‌جمهور ازبکستان در مجموعه فرهنگی – تاریخی سعدآباد استقبال کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ظهر امروز یکشنبه ۲۸ خرداد در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از همتای ازبکستانی خود به شکل رسمی استقبال کرد.

در مراسم استقبال رسمی از «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان، ابتدا سرود ملی دو کشور نواخته شد و روسای جمهور پس از ادای احترام به پرچم و سان دیدن از یگان تشریفات حاضر در محل استقبال، اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

روسای جمهور ایران و ازبکستان همچنین دیداری خصوصی با یکدیگر داشته و پس از برگزاری نشست هیئت‌های عالی‌رتبه همراه، در مراسم امضای اسناد همکاری میان مقامات دو کشور، شرکت خواهند کرد( مهر ).

مراسم امضای اسناد همکاری بین ایران و ازبکستان برگزار شد

مراسم امضای اسناد همکاری بین ایران و ازبکستان در حضور ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و شوکت میرضایف رئیس‌جمهور ازبکستان توسط مسئولان مربوطه دو کشور برگزار شد.

توافق‌نامه تجارت ترجیحی، حمل و نقل و ترانزیت، همکاری دارویی، برنامه همکاری در زمینه‌های استاندارد و بیمه، بررسی امکان ایجاد مناطق آزاد مشترک، برنامه اجرایی همکاری در حوزه فناوری و نوآوری و برنامه اجرایی همکاری در بخش کشاورزی از جمله محورهای اسناد امضا شده میان مقامات ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور بود( تسنیم ).

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.