کد مطلب: ۸۷۸۱۸۹

پیشنهاد مصر برای آتش بس در غزه

پیشنهاد مصر برای آتش بس در غزه

دولت مصر پیشنهاد کرد برای ارسال کمک های انسانی به غزه، در درگیری‌های بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی، بین طرفین آتش بس شش ساعته برقرار شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شبکه العربیه به نقل از منابع خود اعلام کرد مصر برای ارسال کمک انسانی به غزه پیشنهاد کرده است بین طرفین، آتش بس شش ساعته برقرار شود.

۵ روز از آغاز عملیات مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار اسرائیلی و افزون بر ۹۰۰ فلسطینی کشته و هزاران نفر مجروح شده‌اند.

صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه تاکنون به ۱۰۵۵ نفر رسیده است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد:۵ هزار و ۱۸۴ نفر نیز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شدند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.