کد مطلب: ۸۸۷۵۷۸

حمله همزمان حزب‌الله لبنان به ۱۹ پایگاه اسرائیل

حمله همزمان حزب‌الله لبنان به ۱۹ پایگاه اسرائیل

حزب الله لبنان ۱۹ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مرز لبنان به‌طور همزمان هدف حمله قرار داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مقاومت اسلامی لبنان پنجشنبه شب به طور همزمان ۱۹ پایگاه و مقر نظامی صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داده‌است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حمله به ۱۹ مقر ارتش اشغالگر در نقاط مرزی همزمان با حمله پهپادی به مقر فرماندهی زبدین و با راکت‌های هدایت‌شونده، حملات خمپاره‌ای و شلیک مستقیم صورت گرفت که در این حملات تلفات قطعی به نیروهای دشمن وارد شد.

به نقل از المیادین، پنجشنبه همچنین گردان‌های عزالدین القسام یک نیروی پیاده نظام رژیم صهیونیستی را که در ساختمانی در شمال بیت‌حانون پناه گرفته بود، با راکت TBG هدف قرار داد.

روزنامه یدیعوت احرونوت نوشت که تا این لحظه ۱۹ نفر از نیروهای تکاور تیپ جعفاتی و تیپ چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی طی دو روز اخیر در غزه کشته شده و دهها نفر دیگر هم به شدت زخمی شده‌اند.

جنگ غزه سخت و طولانی خواهد بود

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل پس از دیدار با خانواده‌های اسیران صهیونیست در غزه، در نشست خبری گفت، اسرائیل در روزهای اخیر حملات هوایی خود را برای کمک به نیروهای خود برای ورود زمینی بیشتر کرده و مدعی شد یگان ویژه ارتش اسرائیلی شامگاه شنبه به شمال نوار غزه وارد شد و در آنجا اقدامات زمینی انجام داد.

وی مدعی شد، «اسرائیل در حال جنگ انسانی علیه بربریت است و دوستان ما در کشورهای عربی و جهان می‌دانند که اگر ما پیروز نشویم، نوبت آنها خواهد بود.» به گفته این صهیونیست، هدف این رژیم روشن است و آن «نابودی» قابلیت نظامی حماس و آزادی اسیران است.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه با بیان اینکه به مردم غزه هشدار داد به جنوب این منطقه بروند، بار دیگر ادعاهای خود علیه جنبش حماس درباره استفاده از بیمارستان‌ها و غیرنظامیان را تکرار کرد.

آنطور که ایسنا نوشته است، وی در ادامه گفت، با خانواده‌های اسرا دیدار کرده و به آنها گفته است که کابینه‌اش هر کاری برای بازگرداندن آنها می‌کند و رایزنی‌ها برای آزادی آنها ادامه دارد و گسترش عملیات زمینی با تلاش‌ها برای آزادی این اسیران مغایرتی ندارد.

بنیامین نتانیاهو درباره عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین که هفتم اکتبر علیه رژیم اسرائیل آغاز کرد، اذعان کرد آنچه اتفاق افتاد یک «شکست بزرگ» بود و همه باید پس از جنگ پاسخ دهند، زیرا اکنون اولویت، نجات این رژیم است‌ و بعد، این شکست بررسی خواهد شد.

نتانیاهو مدعی شد، این رژیم اسرائیل است که «پیروز» خواهد شد. او گفت: «تل‌آویو در هفته‌های اول جنگ، دشمن را به شدت درهم شکست تا به نیروهای خود کمک کند به امن‌ترین راه وارد زمین شوند و تازه ابتدای راه است. جنگ غزه سخت و طولانی خواهد بود و فعالیت شدید در این منطقه با موافقت جمعی کابینه گسترش یافته است.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.