فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۹۱۲۵

برق ۹ اداره پرمصرف سیستان و بلوچستان قطع شد

برق ۹ اداره پرمصرف سیستان و بلوچستان قطع شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان از قطع برق ۹ اداره پر مصرف استان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد رئیسی با بیان اینکه برق ۹ دستگاه پرمصرف این استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل اعلام شده، با اخطار قبلی قطع شد، گفت: ادارات و سازمان‌هایی که ساعات کاری و قوانین مرتبط با صرفه جویی در مصرف برق را رعایت نکنند به استانداری، مراجع نظارتی و عموم مردم، معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی مصرف برق به ویژه در بخش ادارات، اظهار کرد: باتوجه به اخطارهای قبلی نسبت به رعایت دستورالعمل نحوه صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، این مراکز نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده که برق آن‌ها قطع شد.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های استان موظفند مطابق با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای تصویب نامه هیأت وزیران، نسبت به رعایت ساعات کاری از ساعت ۶ تا ۱۳ و کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی در ساعات غیر اداری اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از اداراتی که همکاری مناسبی در زمینه مدیریت مصرف برق داشتند، تصریح کرد: رسالت این شرکت، تأمین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان استان بوده و در این خصوص به صورت لحظه‌ای مصرف برق و نحوه عملکرد تمامی ادارات را نظارت می‌کند و در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی نسبت به اخطار و قطع برق این مراکز اقدام می‌کند.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.