کد مطلب: ۳۲۳۸۳۰

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران پاسخ داد:

چرا نشست دیروز اتاق تهران غیرعلنی برگزار شد؟

چرا نشست دیروز اتاق تهران غیرعلنی برگزار شد؟

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران می‌گوید:این نوع جلسه‌ها به دلیل برخی حساسیت‌هایی که می‌تواند به دنبال داشته باشد، طبیعی است که بدون حضور خبرنگاران برگزار شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، در نشست آبان ماه اتاق بازرگانی تهران هیات نمایندگان این اتاق در حضور رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری به بیان چالش‌های اقتصادی پرداختند. هرچند که این جلسه به طور غیر علنی و بدون حضور اهالی رسانه برگزار شد اما عضو هیات رئیسه اتاق تهران می‌گویند از این پس جلسات با حضور مستمر خبرنگاران برگزار می‌شود.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به این پرسش که چرا جلسه اخیر هیات نمایندگان غیرعلنی برگزار شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: حضور علی آقامحمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از دلایلی بود که نشست پایانی آبان ماه اتاق تهران غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. این نوع جلسه‌ها به دلیل برخی حساسیت‌هایی که می‌تواند به دنبال داشته باشد، طبیعی است که بدون حضور خبرنگاران شکل بگیرد.

سیده فاطمه مقیمی درباره این نشستی که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، با بیان اینکه قطعا دیگر اين طور نخواهد شد، افزود: همیشه تمام جلسات هیات نمایندگان با حضور اهالی رسانه برگزار شده و می‌شود. اما جلسه اخیر بیشتر جنبه در دل کردن با مهمان خصوصی‌ها را داشت. هدف از این جلسه بازگوی چالش‌های فعالان اقتصادی بود که به نظر می‌رسید بدون حضور خبرنگاران دغدغه‌ها راحت‌تر از گذشته بیان می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.