فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۳۶۵۳

غضنفری درحال بررسی شرایط برای کاندیداتوری ریاست جمهوری است

غضنفری درحال بررسی شرایط برای کاندیداتوری ریاست جمهوری است

رئیس صندوق توسعه ملی از احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در حال بررسی شرایط و رصد وضعیت هستم.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس صندوق توسعه ملی از احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در حال بررسی شرایط و رصد وضعیت هستم.

مهدی غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: برای پاسخ به این سوال و حضور قطعی در انتخابات ریاست جمهوری فعلا زمان داریم؛ من در حال بررسی شرایط هستم؛ برخی از دوستان و همکاران سابق من پیشنهاداتی در این باره داده اند ولی فعلا حضورم در حد گمانه زنی است.

وی افزود: اگر کسی بخواهد در این حوزه وارد شود نیازمند بررسی همه جانبه و رصد شرایط موفقیت برای رای آوری و بدست گرفتن دولت به منظور بسامان کردن کار‌ها و حل مشکلات و تراز رساندن ناترازی هاست.

رئیس صندوق توسعه ملی تصریح کرد: بلند کردن این تفکر نیازمند تفکر همه جانبه است تا فرد با اطمینان خاطر در کارزار رقابت وارد شود و با هدف تحقق برنامه هفتم توسعه اقداماتی را انجام دهد.

غضنفری گفت: من هم مانند همه مردم ایران در سوگ شهادت رئیس جمهور عزیز و محبوب و زحمتکش آیت الله رئیسی هستم؛ اگر بخواهیم پیام این مرد بزرگ را تبیین کنیم باید ایرانی قدرتمند و مردمی ثروتمند و در رفاه بسازیم.

وی افزود: من به عنوان کسی که تئوری حکمرانی متعالی را برای اولین بار مطرح کردم فکر می‌کنم باید اصلاحات را در تئوری‌ها انجام دهیم و بدون این کار و تفاوت قائل شدن بین موضوعات ممکن است در مسیر سعی و خطا و مسیر‌های متعدد بیفتیم؛ ممکن است به جای حل مشکلات، چاله‌ها را بیشتر کنیم.

رئیس صندوق توسعه ملی اظهار داشت: باید از تکرار مکررات که مشکلات را بیشتر می‌کند اجتناب کرد؛ باید با یک نظریه و مدل وارد این مسیر شویم تا آن مدل ما را برای حل مسائل و مشکلات کمک کند.

غضنفری تصریح کرد: ویژگی بنیانی حل مسائل را در افرادی که اسم آنها برای انتخابات ریاست جمهوری برده شده کمتر می‌بینم و یا به طور کامل در آنها نیست؛ انبوه شدن مشکلات و یا سرپوش گذاشتن در مشکلات باید سریعا رفع شود.

منبع : برنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.