فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۷۳۴

مجری مناظره‌ها هنوز مشخص نیست

مجری مناظره‌ها هنوز مشخص نیست

پیمان جبلی در نشست خبری رییس سازمان صداوسیما برای تبیین نقش و کارکرد رسانه ملی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جزییات برنامه مناظره‌های انتخاباتی را مطرح کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پیمان جبلی در این نشست اظهار کرد: برگزاری مناظره‌ها مهم‌ترین برنامه‌ای است که در دوره انتخابات روی آنتن می‌رود. در این دوره ۵ مناظره در نظر گرفتیم که پیش‌بینی ما برای هر مناظره ۳.۵ تا ۴ ساعت است. از ظرفیت کارشناسان و مدیران ارشد متنوع در طراحی سوالات استفاده کردیم و نامزدهای محترم در مدت زمان معینی پاسخ‌های خودشان را ارائه خواهند داد.

وی افزود: اعضای کمیته نظارت بر انتخابات در کنار برگزارکنندگان این برنامه خواهند بود و مناظره‌ها بعد از مغرب شروع خواهد شد. پیش‌بینی ما برای این برنامه در هر قسمت حداقل سه ساعت و نیم است که البته این زمان بر اساس تعداد نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان خواهد بود و بلافاصله پس از تعیین نامزدها مراسم قرعه‌کشی برگزار خواهد شد.

جبلی تاکید کرد: محورهای اصلی مناظره برای آمادگی بیشتر از قبل در اختیار ستادهای نامزدها قرار خواهد گرفت. بعد از هر برنامه مناظره‌ برنامه‌ای هم برای تحلیل مناظره در نظر گرفته شده است. مجری برنامه مناظره‌ها در حال بررسی است و آنچه که در رسانه‌ها مطرح شده فقط گمانه‌زنی است.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.