خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۸۶۹۹

جلیلی: سرنوشت ۸۰ میلیون نفر را نباید به آمدن فلانی در آمریکا گره بزنیم

جلیلی: سرنوشت 80 میلیون نفر را نباید به آمدن فلانی در آمریکا گره بزنیم

سعید جلیلی گفت: نباید سرنوشت بیش از 80 میلیون نفر در کشور را به این متصل کنی که در فلان کشور چه کسی بر سر کار می‌آید.

به گزارش تجارت‌نیوز، سعید جلیلی در اجتماع حامیان او در میدان امام حسین تهران گفت: همان کسانی که گفتند توافق میکنیم، رفتند و همه بندهای آن را طبق گفته آژانس هم اجرایی کردند، اما نتیجه چه شد؟، نتیجه آن شد که طرف مقابل، نه از یک یا دو تعهد، از کل میز برجام خارج شد؛ بعد هم تقصیر را انداختند گردن ترامپ.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: نباید سرنوشت بیش از 80 میلیون نفر در کشور را به این متصل کنی که در فلان کشور چه کسی بر سر کار می‌آید، می‌گویند بایدن خودش نخواست به ما فشار بیاورد؛ عجب!

وی تصریح کرد: مقام آمریکایی می‌گوید که راهبرد فشار حداکثری شکست خورده اما عده‌ای در داخل می‌گویند که او خودش نخواست.

جلیلی گفت: می‌گویند اگر ترامپ مدتی دیگر بر سر کار بیاید، برنامه‌ها بهم میریزد ‌و آنوقت باید چه کار بکنیم؟، جواب این عده، جواب شهید حاج قاسم سلیمانی ماست که میگفت آقای ترامپ قمارباز حریف تو، ما هستیم.

جلیلی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به قله باید مردم به میدان بیایند و حاضر شوند و قیام  کنند و نشان دهند راه علی (ع) امروز یاوران جدی دارد، امروز ما در آستانه یک انتخاب دیگر قرار داریم . انتخابی در راستای انتخاب قبل و در راستای انتخاب بزرگی که ملت ما با  انقلاب اسلامی انجام داد.

وی با بیان اینکه ملت ما نشان داد اگر جمهوری اسلامی را انتخاب کرد براساس یک آگاهی جدی بود، گفت: ملت ما جمهوری اسلامی را انتخاب کرد که مردم تعیین کننده هستند. همه دنیا امروز اعتراف دارند که روز جمعه نتیجه را مردم انتخاب خواهند کرد.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز خود دشمنان بیان می کنند که در بسیاری از عرصه ها نمی توانیم نفوذ کنیم زیرا جمهوری اسلامی در برابر آنها می ایستد.  ملت ایران انتخاب بزرگی کرد و‌ موفقیت هایی را رقم زد.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.