فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۰۱۹

حضور پزشکیان در مجلس؛ دست به دست هم دهیم تا از بحران ها عبور کنیم

حضور پزشکیان در مجلس؛ دست به دست هم دهیم تا از بحران ها عبور کنیم

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب در جلسه علنی امروز مجلس حضور پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، جلسه علنی امروز مجلس بعد از سه هفته تعطیلی تشکیل شد؛ در طول سه هفته گذشته انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد و مسعود پزشکیان نماینده مجلس دوازدهم رئیس جمهور منتخب شد.

امروز پزشکیان در جلسه علنی حضور پیدا کرد و روی صندلی نمایندگی خود در مجلس نشست.

او بعد از آنکه در حلقه نمایندگان و همکاران قدیمی خود قرار گرفت و به تبریکات آنها پاسخ داد پشت تریبون رفت و گفت: قرار نبود در مجلس صحبت کنم؛ امروز به مجلس آمدم تا سلامی کرده و تشکر کنم و ان‌شاءالله دست به دست هم داده و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که در مناظرات و بحث‌های مجلس مطرح کردم، کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا اداره کرد و مجبوریم دست به دست هم داده تا از بحران‌ها و مشکلات با هماهنگی و همدلی عبور کرده و پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

پزشکیان تاکید کرد: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم. ما هستیم تا مشکلات مردم و گرفتاری آن‌ها را رفع کنیم. مردم به ما اعتماد کردند. با رأی مردم و کمک شما و مسئولان تلاش می‌کنم پاسخگوی نیازهای مردم باشم.

وی در ادامه بیان کرد: تقوا از دیدگاه قرآن حرکت بدون خطا در همه حوزه‌ها است. اگر پول و پست و مقام ما را گول نزند، می‌توانیم حق را بگوییم و یار و یاور مظلومان باشیم. باید کاری کنیم که در جامعه عدالت و انصاف باشد.

رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خدمتگزار مردم باشیم و مردم در انتخابات آمدند و مشت محکمی به دهان کسانی زدند که می‌گفتند مردم ایران پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند. ان‌شاءالله با هم بتوانیم مشکلات و گره‌های کشور را حل کنیم و شرمنده مردم نشویم

منبع : ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.