فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۱۷۸

ویژگی‌ های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از نظر رئیس کمیسیون عمران مجلس

ویژگی‌ های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از نظر رئیس کمیسیون عمران مجلس

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود فردی به عنوان وزیر راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود که نسبت به ماموریت‌های این وزارتخانه شناخت کافی داشته باشد و بتواند از ظرفیت بخش خصوصی برای حل مشکلات این وزارتخانه استفاده کند.

به گزارش تجارت نیوز،

محمدرضا رضایی کوچی درباره ویژگی های وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وزیر راه شهرسازی باید فردی باشد که برای پیشبرد مسئولیت های سنگین این وزارتخانه وقت بگذارد و از سوی دیگر باید شناخت دقیقی نسبت به حوزه حمل و نقل و مسکن داشته باشد. انتظار می رود فردی به عنوان وزیر راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود که هم در این حوزه کار کرده باشد و هم نسبت به این حوزه شناخت داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: باید فردی به مجلس معرفی شود که برای بهبود حوزه حمل و نقل برنامه داشته باشد، اکنون  وضعیت حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی مناسب نیست و ناوگان جاده ای ما فرسوده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: فردی باید به مجلس معرفی شود که توانایی و ظرفیت حل مشکلات و قدرت چانه زنی داشته باشد و یک اتفاق نظری نیز در خصوص ایشان وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: از سوی دیگر وزیر راه و شهرسازی باید به بخش خصوصی توجه داشته باشد و بتواند برای حل مشکلات وزارت راه و شهرسازی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کند.

رضایی گفت: چه در حوزه مسکن و چه در حوزه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی به تنهایی نمی تواند موفق عمل کند بلکه باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.