کد مطلب: ۸۹۸۱۵۵

عضو هیات رییسه مجلس:

بعد از ۴۵ سال همان مسیر امام طی می‌شود

بعد از 45 سال همان مسیر امام طی می‌شود

عضو هیات رییسه مجلس در پاسخ به این سوال که آیا امروز بعد از گذشت ۴۵ سال آنچه امام در ابتدای انقلاب مدنظر داشت محقق شده است؟ گفت: به عنوان جواب قطعی نمیتوان گفت، اما بنده فکر می‌کنم همان مسیری که امام تعیین کردند، طی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، محسن پیرهادی نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس امروز در ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی  در خصوص مهم‌ترین دغدغه مسئولان در مقابل مردم گفت:موضوعات ما کم نیست؛ همچون مسائل اساسی که مورد مطالبه مردم از جمله مسائل معیشتی و اقتصادی است که در طی این سال‌ها مردم در مضیقه بودند و فشار گرانی و قیمت‌هایی که نمی‌توانند با توجه به این شرایط سفره خودشان را تامین کنند. اما غیر از معیشت موضوعات دیگری را نیز داریم که مورد مطالبه جامعه بوده. مانند گرانی مسکن، خودرو، فضای مجازی و اینترنت که ان شاءالله مجلس آینده بتواند در حد توان خود مطالبات مردم را دنبال کند و با آن نیازهای اساسی مردم بتواند جزو مسائل اصلی نمایندگان شود. یعنی ما فاصله‌ای که با نیاز‌های جامعه وجود دارد را نداشته باشیم و مجلسی باشد که به نوعی وکیل واقعی مردم باشد و مطالبات واقعی آنان را در مجلس فریاد بزند و چه در حوزه قانون‌گذاری و چه در حوزه نظارت پیگیری‌های لازم را داشته باشد.

عضو هیات رییسه مجلس در پاسخ به این سوال که آیا امروز بعد از گذشت ۴۵ سال آنچه امام در ابتدای انقلاب مدنظر داشت محقق شده است؟ گفت: به عنوان جواب قطعی نمیتوان گفت، اما بنده فکر می‌کنم همان مسیری که امام تعیین کردند، طی می‌شود. اما در مورد اینکه چقدر توانسته‌ایم در مصادیق موفق شویم باید گفت، در برخی از مسائل توانستیم موفق باشیم اما در برخی موضوعات هم نتوانستیم به موفقیت برسیم.

منبع : جماران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.