فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۰۵۶

عمق راهبردی حجاب و گشت ارشاد سعید جلیلی نشان داد او ترسوست!

عمق راهبردی حجاب و گشت ارشاد سعید جلیلی نشان داد او ترسوست!

سعید جلیلی علیرغم اینکه از مدافعان گشت و ارشاد و طرح نور است، ترسو و بزدل است. و با ترسِ از دست دادن رای از پاسخ‌گویی می‌گریزد!

به گزارش تجارت‌نیوز، مجری انتخاباتی از سعید جلیلی پرسید: من پاسخ سوالم را دریافت نکردم، اگر در دولت شما به خاطر یک خانم بی حجاب رستوران تعطیل شود یا تاکسی اینترنتی به پارکینگ منتقل بشود برای این چه تدبیری دارید؟ سعید جلیلی پاسخ داد: اینکه پاسخ را دریافت نکردید با احترام عمق راهبردی لازم است اگر درک نکنید سطح آن را هم درک نمی‌کنید!

این سوال و جواب نشان داد جلیلی علیرغم اینکه از مدافعان گشت و ارشاد و طرح نور است، ترسو و بزدل است. و با ترسِ از دست دادن رای از پاسخ‌گویی می‌گریزد!

عباس عبدی نوشت: این ماجرای «عمق راهبردی» یکی از نامزدهای اصولگرا را من هم شنیدم. واقعا متاسفم که حداقلی از شهامت و صداقت را ندارند که صریح و روشن از موضع واقعی خود دفاع کنند و بگویند؛ بله می زنیم و می‌بندیم زنان هم باید تابع اراده ما که قانون و فراتر از آن است باشند.

احمد زیدآبادی: حوالت دادن امور جزیی به "عمق راهبردی" مثلِ احالهٔ بروز نتایج یک اقدام سیاسی مخاطره‌آمیز و پرهزینهٔ کنونی به صد سال دیگر است! یعنی راهی است برای فرار از  پاسخگویی در برابر رفتارهای مخرب و هزینه‌زا.

بازداشت زنان و خدمات ندادن به آنان، پلمب کافه و رستوران، توقیف خودرو و…، همگی رفتارهای غیرقانونی‌ای است که به واسطه حجاب صورت می‌گیرد، سعید جلیلی اما به جای بیان این مساله، به حجاب اجباری می‌گوید «عمق راهبردی.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.