فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۰۶۱

هدیه به رئیس جمهور منتخب؛ قاب عکسی از دیدار مسعود پزشکیان با رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۲ + عکس

هدیه به رئیس جمهور منتخب؛ قاب عکسی از دیدار مسعود پزشکیان با رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۲ + عکس

رسانه KHAMENEI.IR پس انجام گفت‌وگوی تفصیلی با رئیس‌جمهور منتخب قاب عکسی از مسعود پزشکیان در دیدار با رهبر انقلاب را به او اهدا کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

تصویری که صبح امروز رسانه‌ی KHAMENEI.IR پس از انجام گفتگوی تفصیلی  به رئیس‌جمهور منتخب هدیه کرد مربوط است به دیداری که در تاریخ ۱۳۸۲/۰۹/۱۳ با عنوان «دیدار وزیر بهداشت و دست اندرکاران طرح ملی واکسیناسیون سرخک و سرخجه با رهبر انقلاب» برگزار شده است.

آقای دکتر پزشکیان در این دیدار در گزارشی از طرح واکسیناسیون سرخک و سرخجه در آن زمان گفت و افزود: با اجرای این طرح سی و سه میلیون نفر در برابر این دو بیماری، ایمن می‌شوند و در آینده ای نه چندان دور، سرخک و سرخجه از کشورمان ریشه کن خواهد شد و امیدواریم در سال خدمت رسانی به مردم، اجرای طرح ملی واکسیناسیون سرخک و سرخجه، در افزایش سلامت جامعه، آثار کاملاً ملموسی بر جای بگذارد.

دکتر پزشکیان در این دیدار با اشاره به ریشه کن شدن بیماری فلج اطفال و کزاز در ایران نیز گفت این دستاورد بزرگ نتیجه همکاری وزارت بهداشت، بسیج - وزارت آموزش و پرورش و دستگاههای دیگر در اجرای طرحهای ملی پیشگیری است که در طرح واکسیناسیون سرخک و سرخجه نیز این دستگاهها با یکدیگر همکاری خوبی دارند.

هدیه پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری به مسعود پزشکیان

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.