فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۷۴۵

کافه وحید اشتری به حراج گذاشته شد

کافه وحید اشتری به حراج گذاشته شد

وحید اشتری یک فعال رسانه‌ای ایرانی است که بیشتر به دلیل افشاگری درباره فساد مسئولان ، به ویژه ماجرای «سیسمونی‌گیت»، شناخته شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

میلاد گودرزی از نزدیکان وحید اشتری نوشت: خانواده‌ی #وحید_اشتری کافه‌ش رو آگهی کردن برای فروش وسایل و... حضراتی که اگه حقوق و پاداش سر ماه‌تون یه هفته عقب بیفته دیگه خدا رو بنده نیستید، سه ماهه جوون مردمو بی‌دلیل انداختید زندان، نون زن و بچه‌ش رو هم بریدید. هنوز خالی نشدید؟

اشتری

اونایی هم که داد و هوار می‌کردن که اشتری پول میلیاردی اجاره‌ی کافه رو از کجا آورده، الان میتونن برن کافه رو به همون قیمت پایینی که اشتری و شریکش دونفری اجاره کرده بودن، بگیرن و یه لقمه نون حلال دربیارن.

وحید اشتری یک فعال رسانه‌ای ایرانی است که بیشتر به دلیل افشاگری درباره فساد مسئولان جمهوری اسلامی ایران، به ویژه ماجرای «سیسمونی‌گیت»، شناخته شده است. او در اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعاتی را درباره سفر خانواده محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، به ترکیه منتشر کرد. این سفر به دلیل خرید وسایل نوزاد در شرایط نامناسب اقتصادی ایران، با انتقادات زیادی همراه شد و به «سیسمونی‌گیت» مشهور شد.

در پی این افشاگری‌ها و موارد دیگر، اشتری به دادگاه احضار و در نهایت به دو سال حبس تعزیری و ممنوعیت از هرگونه فعالیت رسانه‌ای محکوم شد. در سال ۱۴۰۳، پس از طی مراحل قضایی، حکم او قطعی شد و به زندان معرفی شد​.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.