فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۵۰۳

محمد بیات، عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز»:

اظهارنظرها درباره پاسخ به اسرائیل در صداوسیما کارشناسی باشد/ پاسخ به اسرائیل به موقع و از وعده صادق کوبنده‌تر خواهد بود

اظهارنظرها درباره پاسخ به اسرائیل در صداوسیما کارشناسی باشد/ پاسخ به اسرائیل به موقع و از وعده صادق کوبنده‌تر خواهد بود

بیات تاکید کرد: اینکه در رسانه‌های عمومی باید اظهارنظرها دقیق‌تر و کارشناسی‌تر باشد مطالبه همه است و یک مطالبه به حق هم هست.

به گزارش تجارت نیوز،

محمد بیات، عضو کمیسیون شوراهای مجلس درباره برخی اظهارنظرهایی که از طرف مجری‌های صداوسیما درباره پاسخ ایران به اسرائیل مطرح می‌شود، به تجارت‌نیوز گفت: یک زمانی اظهارنظری صورت می‌گیرد که با قصد و غرض و مرض انجام می‌شود اما زمانی این اظهارنظر از روی احساسات است. قطعا وقتی اتفاقی در این سطح رخ می‌دهد برخی از اظهارنظرها به دلیل علقه‌ای که به محور مقاومت و دبیرکل شهید این محور وجود دارد، مطرح می‌شود و ان‌شاالله این ناشی از قصد و غرضی نیست.

اینکه در رسانه‌های عمومی اظهارنظرها دقیق‌ و کارشناسی باشد مطالبه همه است

او در ادامه افزود: اینکه در رسانه‌های عمومی باید اظهارنظرها دقیق‌تر و کارشناسی‌تر باشد مطالبه همه است و یک مطالبه به حق هم هست.

اظهارنظر درباره نحوه پاسخگویی به جنایات صهیونیست‌ها باید بجا و منطقی باشد

این نماینده مجلس با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر درباره نحوه پاسخگویی به جنایات صهیونیست‌ها باید بجا و منطقی باشد، عنوان کرد: بهترین موضع ما باید موضع هجومی باشد همان‌طور که حضرت‌آقا فرمودند موضع انفعالی جسارت دشمن را بیشتر می‌کند. بنابراین اگر موضع هجومی باشد قطعا موفقیت از آن ما خواهد بود.

بیات با اشاره به اهمیت نحوه صحبت کردن درباره مباحث امنیتی که به منافع ملی وابسته است، گفت: در مباحثی از این دست که پای امنیت ملی کشور در میان است ملاحضاتی از باب اینکه گفتمان و ادبیات چگونه باشد، وجود دارد و همه باید این ملاحظات را در بیان خود در نظر داشته باشند.

به موقع نهادهای امنیتی با تجمیع فکری پاسخی کوبنده‌تر از وعده صادق به اسرائیل می‌دهند/ نباید خسارتی متوجه ایران اسلامی شود

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره نحوه پاسخگویی ایران به جنایات اسرائیل عنوان کرد: به موقع نهادهای امنیتی با تجمیع فکری که دارند کارهای لازم را انجام خواهند داد. قطعا آنها بیشتر از ما در این زمینه تلاش می‌کنند و با تجمیع فکریی که دارند به‌گونه‌ای پاسخ خواهند داد که از هر آنچه در وعده صادق رخ داد کوبنده‌تر و توفنده‌تر باشد و در عین حال خسارتی متوجه ایران اسلامی نشود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.