کد مطلب: ۱۳۵۵۷۳

فراخوان انتخاب صنعتگر و معدن‌کار نمونه در تهران

فراخوان انتخاب صنعتگر و معدن‌کار نمونه در تهران

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در نظر دارد از واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد این اقدام در راستای ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه تولید انجام می‌شود و تمامی بنگاه‌های صنعتی و معدنی می‌توانند جهت حضور در این رقابت با تکمیل پرسش‌نامه و فرم‌های مربوطه به شرح ذیل اقدام نمایند.

مس‌فروش با اشاره به اهمیت معرفی واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان افزود: آخرین مهلت ارائه مدارک و مستندات 3 تیر ماه سال جاری است.

دومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر سطح عرضه استان برگزار شد

این جلسه به منظور تشکیل کمیته‌های مربوطه اعم از کمیته پیگیری اجرای شیوه‌نامه مبارزه با قاچاق تجهیزات و ملزومات پزشکی، کمیته پیگیری اجرای شیوه‌نامه مبارزه با قاچاق خوراکی و آشامیدنی و کمیته پیگیری اجرای شیوه‌نامه مبارزه با قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی برگزار و مقرر گردید احکام کمیته‌های فوق‌الذکر توسط کمیسیون مبازره با قاچاق کالا و ارز استان به اعضا ابلاغ گردد.

دوره آموزش بازاریابی فروش فرش دستباف استان تهران برگزار گردید

دوره آموزش بازاریابی فروش فرش دستباف استان تهران از سوی اداره فرش معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در محل اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تهران برگزار شد.

این دوره آموزشی با حضور 40 نفر از فروشندگان فرش دستباف و دانش‌آموختگان رشته فرش این استان و اساتید مجرب با همکاری مرکز ملی فرش ایران و انجمن‌های علمی فرش از تاریخ 19 الی 27 اردیبهشت سال جاری برگزار گردید.

در این گزارش آمده است: از عناوین آموزشی این دوره می‌توان به مدیریت بازاریابی حرفه‌ای، مدیریت ارتباط با مشتریان، مبانی حضور در نمایشگاه‌ها، فروش حرفه‌ای با نگرش نو و اصول مفاهیم بازاریابی اشاره نمود.

لازم به ذکر است نظرسنجی فراگیران این دوره حاکی از رضایت، علاقهمندی و انتقال تجارب اساتید کارآمد در حوزه بازاریابی با روش‌های نوین برای توسعه فروش فرش بوده و فروشندگان فرش نیز خواستار تداوم برگزاری این دوره‌ها به جهت رشد و ارتقای دانش علمی بازاریابی شدند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.