خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶۷۰۳۰

پاکستان تامین‌کننده یک‌سوم برنج مصرفی ایران

پاکستان تامین‌کننده یک‌سوم برنج مصرفی ایران

والی محمد در نشست اتاق اصناف مشهد با هیات تجاری پاکستان در سالن جلسات اتاق اصناف مشهد اظهار کرد: کشور پاکستان از همکاری با کشور ایران با توجه به سابقه خوب مردم ایران در دادوستد استقبال می‌کند.

رئیس اتاق مشترک ایران و پاکستان با اشاره به اینکه ایران سالانه ۳ میلیون تن برنج مصرف می‌کند، گفت: سالانه یک میلیون تن برنج مصرفی ایران را پاکستان تامین می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، والی محمد در نشست اتاق اصناف مشهد با هیات تجاری پاکستان در سالن جلسات اتاق اصناف مشهد اظهار کرد: کشور پاکستان از همکاری با کشور ایران با توجه به سابقه خوب مردم ایران در دادوستد استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: پاکستان برای صادرات کالاهایی از جمله گوشت، نساجی، وسایل ورزشی، بازی، برنج و سنگ‌های قیمتی علاقه زیادی داشته و تلاش بر این دارد که این صادرات را افزایش دهد.

رئیس اتاق مشترک ایران و پاکستان افزود: ۸۵ درصد از صادرات کشور پاکستان به ایران صادر می‌شود و شامل برنج، میوه‌های تازه، سبزیجات، پارچه، کاغذ، چرم و تجهیزات پزشکی است.

محمد اضافه کرد: حدود ۵۰ تا ۷۰ هزار تن نارنگی از کشور پاکستان به ایران صادر می‌شود و در حال حاضر صادرات انبه به کشور ایران افزایش یافته است.

وی یادآور شد: از سال ۲۰۱۳ اتاق مشترک ایران و پاکستان ایجاد شد و دومین ملاقات و بازدید آنها از کشور ایران است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.