کد مطلب: ۱۷۶۱۲۲

بهره‌برداری از فولاد کاوه با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان

بهره‌برداری از فولاد کاوه با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان

شرکت فولاد کاوه اروند با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد اتابک، مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس با اعلام خبر فوق افزود: کارخانه نورد گرم شرکت فولاد کاوه اروند با هدف تکمیل زنجیره ارزش محصول فولاد با سرمایه‌گذاری مستقیم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از طریق هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس در منطقه آزاد اروند واقع در خرمشهر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق اهداف و استراتژی‌های بنیاد، محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار، در سال 1393 آغاز و در آذر ماه سال جاری به تولید رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی گفت: میلگرد از قطر 8 الی 32 میلیمتر و مفتول سبک از قطر 5.5 تا 16 میلیمتر، محصول این کارخانه است.

به گفته اتابک در این پروژه بالغ بر 3.500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بصورت 35.8 میلیون یورو ارزی و 2.100 میلیارد ریال به صورت ریالی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه به طور مستقیم برای 220 نفر و به طور غیرمستقیم بالغ بر 2.000 نفر اشتغال‌زایی می‌کند، اظهار کرد: از این رو جهت جذب نیروهای دوران بهره‌برداری صرفا از طریق برگزاری آزمون که توسط دانشگاه پیام نور خرمشهر انجام گرفته و از بین نیروهای بومی شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام می‌شود که تاکنون 2 مرحله آزمون برگزار شده و سومین آزمون نیز در دست برگزاری است و نیروهای انتخاب‌شده نیز در دوره‌های 6ماهه آموزش داده می‌شوند.

مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس خاطرنشان کرد: تامین کننده تجهیزات و ماشین‌آلات نیز کلا اروپایی است و از شرکت سارایه تهیه شده است و تجهیزات قابل ساخت داخلی در شرکت‌های معتبر ایرانی ساخته و نصب شده است.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.