کد مطلب: ۵۵۷۲۱۰

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۶ تیر / عرضه گوشی جدید سامسونگ فقط در آمریکا و اروپا

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۶ تیر / عرضه گوشی جدید سامسونگ فقط در آمریکا و اروپا

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز یکشنبه شش تیر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

شایعه: گلکسی S21 FE فقط در بازار ایالات متحده و اروپا عرضه خواهد شد

در صورت صحت داشتن شایعات، کمبود تراشه باعث شده است سامسونگ تنها به فکر عرضه‌ی گلکسی S21 FE برای بازار اروپا و ایالات متحده باشد.

انتظار می‌رود در کنار دو گوشی تاشوی سامسونگ به نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳، شرکت کره‌ای تلفن هوشمند دیگری نیز معرفی کند؛ محصولی که جانشین گلکسی S20 FE خواهد بود و گلکسی S21 FE نام دارد. تاکنون اطلاعات مختلفی از گلکسی S21 FE منتشر شده است و حتی در گزارشی اشاره شد که ممکن است سامسونگ پروژه‌ی تولید این محصول را لغو کند.

در گزارش مذکور به علت چنین تصمیمی نیز اشاره شد. گویا سامسونگ تحت تأثیر کمبود تراشه و قطعات نیمه‌‌رسانا قرار گرفته است و به همین علت می‌خواهد تولید گلکسی S21 FE را متوقف و روی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ تمرکز کند. شواهد موجود صحت گزارش را تأیید می‌کردند؛ اما سران سامسونگ به شایعات واکنش نشان داده‌اند و اعلام کرده‌اند که تولید گلکسی S21 FE ادامه دارد و برنامه‌ای برای لغو آن مطرح نشده است.

AndroidAuthority گزارشی منتشر کرده است که برنامه‌های سامسونگ برای گلکسی S21 FE را مشخص می‌سازد. گویا کمبود تراشه تأثیر خود را روی تولید گلکسی S21 FE گذاشته است؛ اما نه به این صورت که تولید آن متوقف شود؛ بلکه شرکت کره‌ای به تعدادی از این گوشی هوشمند تولید خواهد کرد که بازار ایالات متحده و کشورهای اروپایی را پوشش بدهد.

یکی از مقامات سامسونگ که خواسته است نام وی فاش نشود، در گفتگو با رسانه‌های کره‌ای گفته است تولید گلکسی S21 FE همچنان ادامه دارد؛ اما در ماه اکتبر (مهر تا آبان) تنها در بازارهای ایالات متحده و اروپا عرضه خواهد شد و برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن به بازارهای ژاپن یا کره جنوبی وجود ندارد.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ11 page 001 8

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

12 page 001 9

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 page 001 8

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 page 001 8

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.