کد مطلب: ۸۴۱۳۶۷

قیمت گوشت ۳۱ تیر ۱۴۰۲/ سقف قیمت گوشت را مشخص کنید

قیمت گوشت 31 تیر 1402/ سقف قیمت گوشت را مشخص کنید

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. برای دریافت جزئیات بیشتر تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت انواع گوشت قرمز در سی و یکم تیر ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

راسته با استخوان گوسفندی

۳۴۰,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۴۲۰,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۳۷۵,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۳۸۰,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۲۹۰,۰۰۰

گردن گوسفندی

۲۹۰,۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۹۵,۰۰۰

گردن گوساله

۱۹۰,۰۰۰

قلم گوساله

۱۲۵,۰۰۰

سردست گوسفندی

۳۹۰,۰۰۰

ماهیچه گوساله

۳۸۰.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۲۸۰.۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۳۶۵.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۳۹۰,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۴۱۵,۰۰۰

سقف قیمت گوشت را مشخص کنید

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: به اراده قوی و جدی در دولت نیاز است تا از افزایش قیمت‌ گوشت قرمز، گوشت مرغ و سایر کالاها خصوصا در ایام محرم که مصرف افزایش پیدا می‌کند جلوگیری کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز در بازار، گفت: در نشست علنی صحن مجلس در خصوص افزایش قیمت‌ها به رئیس جمهور تذکر دادم که حد سقف افزایش قیمت ها کجاست و چرا از آن جلوگیری نمی‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه‌ها نظارت‌ها بر بازار ضعیف بوده و در برخی از موارد انجام نمی‌شود، ادامه داد: اقلام مصرفی در یک مسیر از بازار ده نوع قیمت دارند که این مسئله به هیچ عنوان نمی‌تواند صحیح باشد و مصرف کنندگان را دچار مشکل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خطاب به از رئیس جمهور اعلام کرده ام که کنترل بازار وظیفه تیم اقتصادی دولت خصوصا وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت است و وظفه سنگینی محسوب می‌شود، عنوان کرد: به اراده قوی و جدی در دولت نیاز است تا از افزایش قیمت‌ گوشت قرمز، گوشت مرغ و سایر کالاها خصوصا در ایام محرم که مصرف افزایش پیدا می‌کند جلوگیری کند.

منبع: تحلیل بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.