خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۴۲۵۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت گوشی موبایل امروز ۳ مرداد ۱۴۰۲/ تداوم ثبات اول هفته قیمت‌ها

قیمت گوشی موبایل امروز 3 مرداد 1402/ تداوم ثبات اول هفته قیمت‌ها

امروز 3 مرداد 1402، با ثبات نسبی قیمت دلار در هفته‌های اخیر، قیمت گوشی موبایل نیز همچنان در سطح ابتدای هفته خود باقی مانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز با گذشت سه روز از مرداد ماه 1402، قیمت گوشی موبایل همچنان ثبات ابتدای هفته خود را حفظ کرد. البته باوجود ثبات نسبی قیمت‌ها، برخی مدل‌ها نوسانات محدودی را تجربه کردند.

قیمت گوشی موبایل

روند باثبات قیمت گوشی موبایل

امروز در گروه مدل‌های برند اپل، قیمت دستگاه iPhone 14 pro max با کاهش اندکی نسبت به قیمت روز گذشته به 62 میلیون تومان رسید. در سایر دستگاه‌های پرطرفدار برند اپل، مدل iPhone 13 pro max و 13 معمولی در سطح قیمت روز گذشته خود باقی ماندند.

در گروه سامسونگ، قیمت گوشی موبایل سری s23 اولترا و مدل s22 اولترا، قیمت‌ها در سطح روز قبل خود باقی ماندند، البته در سری s23 ultra قیمت با کمی افزایش به 49 میلیون و 490 هزار تومان رسید. در سری اقتصادی این گروه نیز، مدل A54 و A34 با افزایش اندک قیمت به ترتیب به سطح 12 میلیون و 728 هزار تومان و 9 میلیون و 500 هزار تومان رسیدند.

گفتنی است، در گروه دستگاه‌های شیائومی و ناتینگفون هنوز تغییرات قیمتی قابل توجهی مشاهده نمی‌شود و قیمت‌ها برای تقریبا یک هفته در سطوح ثابت خود باقی ماندند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.