خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۴۸۸۴۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت گوشی موبایل امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / تغییرات جزئی قیمت دستگاه‌های اقتصادی

قیمت گوشی موبایل امروز 15 مرداد 1402 / تغییرات جزئی قیمت دستگاه‌های اقتصادی

امروز 15 مرداد 1402، قیمت گوشی موبایل در دسته اقتصادی بازار، دچار تغییرات اندکی شده است. از سمت دیگر، دسته گران‌تر بازار سطوح قیمت نسبت به روز گذشته حفظ شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برخی مدل‌ها نسبت به روز گذشته تغییرات اندکی را تجربه کرد.

ezgif 1 45e9ddd024

تغییرات اندک قیمت گوشی موبایل

یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ثبات قیمت در گوشی‌های برند اپل ادامه یافت. در این گروه، قیمت مدل‌های iPhone 13 pro max در سطح ۷۱ میلیون تومان، iPhone 14 pro max در قیمت ۵۹ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان و 13 iPhone معمولی در سطح ۳۹ میلیون تومان ثابت باقی ماندند.

در گروه سامسونگ مدل‌های S22 ultra در سطح ۴۰ میلیون تومان بدون تغییر بوده، اما مدل S23 ultra با افزایش اندکی به قیمت ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت سری اقتصادی A54 با اندکی افزایش به ۱۲ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان رسیده و A34 در سطح ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

گفتنی است، در گروه شیائومی مدل Xiaomi Mi12 با کاهش اندکی به سطح ۲۱ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان رسیده و مدل Xiaomi Mi 11 هم در همان سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان باقی مانده است. قیمت گوشی ناتینگفون هم با افزایش اندکی پس از گذشت چند روز در سطح ۱۷ میلیون و ۴۶۹ هزار تومان قرار گرفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.