کد مطلب: ۸۵۷۶۲۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت گوشی موبایل امروز ۴ شهریور ۱۴۰۲

قیمت گوشی موبایل امروز 4 شهریور 1402

امروز شنبه ۴ شهریور، تغییرات اندکی در قیمت گوشی موبایل در برخی از مدل‌های پرطرفدار بازار مشاهده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در اولین روز از هفته، تغییرات اندکی را تجربه کرد.

قیمت گوشی موبایل

نوسان قیمت گوشی موبایل در بعضی مدل‌ها

در گروه اپل ثبات نسبی مشاهده می‌شود؛ به‌طوری که قیمت گوشی iPhone 13 pro max و قیمت گوشی iPhone ۱۴ pro max به ترتیب در همان سطح ۷۱ میلیون تومان و ۵۹ میلیون تومان بدون تغییر ماندند. اما قیمت‌ گوشی iPhone 13 معمولی کاهش داشت و ارزش آن به سطح ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، ثبات قیمت گوشی S22 ultra ادامه یافت و در همان سطح ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باقی ماند. اما قیمت گوشی S23 ultra، باز هم اندکی افزایش داشت و به سطح ۴۸ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان رسید. در سری اقتصادی این گروه نیز قیمت گوشی A54، با افزایش اندکی دوباره به سطح اواخر هفته قبل در ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت گوشی در مدل A34 نیز در همان سطح ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان ثابت ماند.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی xiaomi Mi 11 ultra با تداوم روند نزولی خود به سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید؛ در مقابل، مدل Redmi Note 12 pro همچنان بدون تغییر قیمت در سطح ۱۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان باقی ماند.

در گروه ناتینگفون، تغییری صورت نگرفت و مدل Nothing phone 1 همچنان در سطح ۱۶ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و مدل Nothing phone 2 در سطح ۳۹ میلیون تومان باقی ماندند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.