کد مطلب: ۸۵۸۱۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت گوشی موبایل امروز ۵ شهریور ۱۴۰۲

قیمت گوشی موبایل امروز 5 شهریور 1402

امروز یکشنبه ۵ شهریور، کاهش قیمت گوشی در بعضی مدل‌های پرطرفدار از جمله برند سامسونگ مشاهده شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲، تغییرات جزئی قیمت گوشی موبایل در بعضی مدل‌های پرطرفدار بازار مشاهده شد.

قیمت گوشی موبایل

تغییرات قیمت گوشی موبایل

در برند اپل، قیمت‌ها اکثرا روند ثابت خود را حفظ کردند. به‌طوری که قیمت گوشی iPhone 13 pro max و قیمت گوشی iPhone ۱۴ promax، به ترتیب در همان سطح ۷۱ میلیون تومان و ۵۹ میلیون تومان باقی ماندند. در قیمت گوشی iPhone 13 معمولی که روز گذشته کاهش داشت نیز جهش قیمت ۱ میلیون تومانی مشاهده شد و به سطح ۳۸ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، نوسانات جزئی در بعضی مدل‌ها رخ داد. قیمت گوشی S22 ultra و سری اقتصادی A34 بدون تغییر و به ترتیب در همان سطح ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان ثابت ماندند. در این گروه برخی مدل‌ها کاهش قیمت داشتند. به‌طوری که قیمت گوشی S23 ultra در سطح ۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سری اقتصادی A54 در سطح ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار گرفتند.

در گروه شیائومی، قیمت‌ها ثابت ماندند. قیمت گوشی xiaomi Mi 11 ultra در همان سطح روز گذشته، ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و قیمت گوشی Redmi Note 12 pro نیز در سطح ۱۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان بدون تغییر بودند.

در گروه ناتینگفون نیز تغییر چشمگیری مشاهده نشد. به‌طوری که قیمت گوشی Nothing phone 1 در سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و قیمت گوشی Nothing phone 2 در سطح ۳۹ میلیون تومان ثابت ماندند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.