فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۳۲۴

رکورد خریداری گندم در مراکز دولتی شکسته شد

رکورد خریداری گندم در مراکز دولتی شکسته شد

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه رکورد خریداری گندم در مراکز دولتی شکسته شد، گفت: پیگیری‌ها برای پرداخت پول گندم کشاورزان انجام شده و به زودی ‌مطالبات گندمکاران پرداخت خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سهراب سهرابی ظهر امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم در استان گلستان اظهار داشت: ‌خرید تضمینی گندم در این استان وضعیت مطلوبی داشته و امسال رکورد خریداری گندم توسط مراکز دولتی شکسته شد.

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی با قدردانی از برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان گلستان گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات گلستان، مدیریت صف‌های تحویل گندم بود و توانست رضایت کشاورزان را جلب کند. حدود نیمی از مطالبات گندمکاران این استان پرداخت شده و پیگیری برای پرداخت باقی مانده پول گندم ادامه دارد و به‌زودی شاهد پرداخت آن خواهیم بود.

سهرابی اقدامات صورت گرفته در خصوص تولید نان کامل در استان گلستان را رضایت‌بخش دانست و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته برای صدور مجوز دو واحد از کارخانه‌های آرد استان، تولید آرد کامل در استان انجام خواهدشد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان نیز در این جلسه با اشاره به ثبت رکورد جدید از خرید تضمینی گندم در استان اظهارداشت: تا کنون بیش از یک میلیون و 90 هزار تن گندم در استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

روح الله مهری با بیان اینکه ارزش گندم‌های خریداری شده در استان 18 هزار و 944 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مرحله اول پرداخت مطالبات گندمکاران انجام و بیش از 8 هزار و 200 میلیارد تومان به حساب کشاورزان گندمکار واریز شد.

وی افزود: 43.5 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده و اسناد و مدارک باقی مانده گندم‌های خریداری شده نیز ثبت شده است و امیدواریم به زودی شاهد پرداخت بقیه پول گندم باشیم.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.