خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۲۱۱۶۹۷

عملیات جستجوی پیکر‌های حادثه سقوط هواپیما ادامه دارد

عملیات جستجوی پیکر‌های حادثه سقوط هواپیما ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: اکنون هیچ برنامه‌ای برای توقف عملیات جستجوی پیکر‌های جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای آسمان نداریم چرا‌که اکنون خطری جان نیرو‌های امدادی را تهدید نمی‌کند.

سید‌علی وفایی‌مقدم گفت: پس از حادثه برخورد هواپیمای آسمان با کوه دنا و کشته شدن مسافران این هواپیما، عملیات تیم‌های امدادی به منظور انتقال پیکرهای جانباختگان حادثه به پایین کوه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: تلاش ما این است که تمام اقدامات صورت گرفته به صورت علمی و تخصصی بوده تا در مسیر عملیات مشکلی برای امدادگران حاضر در منطقه ایجاد نشود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط دشوار منطقه اظهارکرد: اکنون شرایط دسترسی به لاشه هواپیما و پیکرهای جانباختگان حادثه بسیار دشوار است چرا که در منطقه شاهد وقوع کولاک، بارش برف و مه شدید هستیم.

وفایی‌مقدم در پاسخ به انتقادات مطرح شده مبنی بر چرایی متوقف نشدن عملیات تجسس به دلیل شرایط جوی نامناسب در منطقه خاطرنشان کرد: اکنون به هیچ‌وجه عملیات متوقف نمی‌شود و هر جا که امکان خطر جانی برای امدادگران وجود داشته باشد عملیات جستجو متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به استمرار ارزیابی تیم‌های تخصصی در رابطه با وضعیت منطقه تصریح کرد: نیروهای ارتش، هوانیروز، هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب تیم‌های ارزیاب به منطقه سقوط هواپیما اعزام شده و وضعیت منطقه و خطرات آن را رصد می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد تاکید کرد: توقف احتمالی عملیات جستجو از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام می‌شود و اکنون این مقام مسئول دستوری در زمینه توقف عملیات اعلام نکرده است.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.