خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۳۰۹۳۶۰

اف سی استون افزایش قیمت طلا در اکتبر را پیش‌بینی کرد

اف سی استون افزایش قیمت طلا در اکتبر را پیش‌بینی کرد

بر اساس اخرین گزارش چشم‌انداز بازار موسسه مالی FCSton شاخص دلار در اکتبر افت خواهد کرد در حالیکه طلا و نقره کمی جذاب‌تر خواهند شد.

تحلیلگران این موسسه در این گزراش اعلام کرده‌اند‌: ما اعتقاد داریم که طلا و نقره در ماه اکتیر نمایش بهتری خواهند داشت و پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت فلز زرد به بالای سطوح قیمیت چند روز اخیر خود صعود کند حتی با وجود مشاهده رشد در شاخص دلار.

همچنین تجمع و موقعیت‌گیری نسبی قرار دادهای کاهشی هم می‌تواند هر 2 فلز گرانبها را به قیمت‌های بالاتری نیز هدایت کند…. با اینحال طلا برای جدب خریداران بیشتر نیاز دارد تا به بالای سطح 1220 دلار در هر اونس صعود کند. که البته به باور تحلیلگران این موسسه ممکن است در ماه جاری شاهد آن باشیم.

در همین حال FCSton لیست از عواملی که می‌توانند دلار را به رقم‌های پایین‌تر بفرستد را نیز منتشر کرده است که اولی امکان افت تنش‌های تجاری است که به طور کل تاثیر منفی بر دلار خواهد داشت.

عامل دوم افزایش نرخ بهره و محاسبه تاثیر آن بر قیمت بازار ها و همچنین فاصله زمانی الان تا افزایش احتمالی بعدی این نرخ در دسامبر است. این فاصله زمانی کمک می‌کند تا طلا بخشی از افت خود را جبران کند.

سومین عامل کاهنده از نظر اف سی استون برای شاخص دلار مشاهده نشانه هایی از کند شدن روند اقتصادی امریکا و ضعف در آمار فروش خانه غیر نوساز و خودرو است.

منبع: سایت طلا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.