فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۸۶۲۸۰

پیش‌بینی قیمت دلار امروز اول آبان / دلار ارزان‌تر می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت دلار امروز اول آبان / دلار ارزان‌تر می‌شود؟

دیروز دلار در مسیر اصلاح قرار گرفت و در بازار آزاد 28805 تومان‌ معامله شد. اما امروز قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟ آیا روند کاهشی را ادامه می‌دهد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز دلار در مسیر اصلاح قرار گرفت و در بازار آزاد 28805 تومان‌ معامله شد. اما امروز قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟ آیا روند کاهشی را ادامه می‌دهد؟

از نشانه‌های مهم برای بازار ارز امروز می‌توان به روند رو به رشد محدود قیمت‌ها در بازار ارز و صرافی ملی، ادامه تزریق ارز به بازار، اظهارات امیدوارکننده رئیس کل بانک مرکزی و پیش‌بینی ثبات قیمت در بازار طلا روز پنجشنبه اشاره کرد.

همچنین اقتصادنیوز در این مورد نوشت: نوسانات دو روز انتهایی مهرماه موجب شده است که معامله گران بازار ارز دچار دودستگی شوند. گروهی باور دارند، دلار به کف قیمتی خورده است و با افزایش قیمت در حال پس گرفتن کانال‌های قبلی است.

این در حالی است که دسته دیگری اعتقاد دارند، بسیاری از معامله گران از فروش دلار خود در قیمت‌های بالا جا ماندند و در روز آخر مهر تمام تلاش خود را کردند که با بالا آوردن قیمت ها، بخشی از ارزهای خود را خالی کنند. در نگاه گروه اول، رشد قیمت دلار ادامه خواهد یافت و در نگاه گروه دوم، پس از یک رشد موقت، اسکناس آمریکایی بار دیگر در مسیر نزولی قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.