فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۹۹۷۹۹

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۷ آذر ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 27 آذر 99 چقدر بود؟

در پنجمین روز هفته، خبری از معامله‌گران افزایشی در بازار نبود و از همان ابتدای روز، اوضاع به کام فروشندگان بود. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز تا پیش از امروز 27 آذر چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پنجمین روز هفته، خبری از معامله‌گران افزایشی در بازار نبود و از همان ابتدای روز، اوضاع به کام فروشندگان بود. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز تا پیش از امروز 27 آذر چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در پنجمین روز هفته، خبری از معامله‌گران افزایشی در بازار نبود و از همان ابتدای روز، اوضاع به کام فروشندگان بود. روز چهارشنبه، دلار ۲۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و با پایین رفتن از مرز ۲۶هزار تومانی به بهای ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. در واکنش به افت قیمت دلار، سکه امامی ۲۲۰ هزار تومان افت قیمت را به ثبت رساند و ضمن از دست دادن مرز ۱۲ میلیون تومانی، روی نقطه ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان قرار گرفت.

افت روز چهارشنبه بازارها در حالی رخ داد که روز سه‌شنبه نوسان‌گیران به بازار سکه و دلار هجوم آوردند و توانستند نرخ‌های بالایی را در هر دو بازار به ثبت برسانند. این روند در روز چهارشنبه ادامه پیدا نکرد تا امیدهای افزایشی یک‌بار دیگر کمرنگ شوند.

در این روز تقاضای حواله‌ای در بازار پایین آمده بود و نشانه آن هم افت قیمت حواله درهم بود. درهم دیروز بیشتر کشش داشت که به سوی ابتدای محدوده ۷ هزار و ۱۰۰ تومانی حرکت کند و توانی برای عبور از خط ۷ هزار و ۲۰۰ تومانی از خود نشان نداد. نرخ حواله درهم از مهم‌ترین متغیرهایی است که توسط بازیگران بازار داخلی رصد می‌شود و موقعیت خرید و فروش خود را بر اساس آن تنظیم می‌کنند.

برخی از تحلیلگران باور دارند که قیمت درهم در روزهای آتی می‌تواند تحت تاثیر ادامه تقاضای فصلی شرکت‌های تجاری با رشد بیشتر قیمت مواجه شود؛ با این حال، کاهشی‌ها اعتقاد دارند بیشتر شرکت‌ها در نیمه اول سال ارز مورد نیاز خود را تهیه کرده‌اند. در کنار این، کاهشی‌های بازار باور دارند، زمستان، وقت کاهش بیشتر قیمت دلار خواهد بود و خصوصا آغاز به کار رئیس‌جمهور جدید آمریکا و فروش‌های انتهای سال شرکت‌های پتروشیمی امیدوار هستند.

اخبار مرتبط با دلار تا در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.