فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۰۲۲۳۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۸ دی ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 8 دی 99

 قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و 146 هزار و 500 تومان معامله شد. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شد. اما امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و 146 هزار و 500 تومان معامله شد. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شد. اما امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، مردم همچنان منتظر ثبات یا ارزان شدن قیمت طلا هستند. بنابراین فعلا خرید و فروشی در بخش مصنوعات طلا وجود ندارد. پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا، امروز هم بدون تغییر بماند.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: افزایش قیمت دلار، وضعیت بازار سکه را هم تحت‌تاثیر قرار داد، در واقع، با توجه به تعطیلی بازار طلای جهانی، سکه امامی در روز یکشنبه به‌طور کامل تحت‌تاثیر تغییرات قیمت دلار قرار داشت و توانست با تکیه بر رشد این ارز، به سوی نرخ‌های بالاتر حرکت کند.

ساعت ۴ بعدازظهر روز دوم هفته، سکه در بازار با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شد که ۵۰ هزارتومان بیشتر از روز شنبه بود. سکه در صورتی می‌تواند به سوی نرخ‌های بالاتر حرکت کند که با قدرت از مرز ۱۲ میلیون تومانی عبور کند. برای اینکه بازار سمت‌وسوی کاهشی به خود بگیرد، فلز گرانبهای داخلی نیاز دارد که به زیر ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برود.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.