فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۳۱۹۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نوسانات قیمت دلار، طلا و سکه/ یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰

نوسانات قیمت دلار، طلا و سکه/ یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰

قیمت دلار، طلا و سکه امروز یکشنبه ۸ اسفند نوساناتی داشت. دلار در کانال ۲۶ هزار تومانی نوسان دارد. طلا وارد کانال ۱،۲ شد و سکه در کانال ۱۱ میلیون تومانی حرکت می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار ، طلا و سکه امروز یکشنبه ۸ اسفند نوساناتی داشت. دلار در کانال ۲۶ هزار تومانی نوسان دارد. قیمت طلا وارد کانال ۱،۲ شد و قیمت سکه در کانال ۱۱ میلیون تومانی حرکت می‌کند.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز با نوساناتی همراه بود؛ به گونه‌ای که تا ۲۶هزار و ۳۲۰تومان نیز رسید. با وجود این، قیمت دلار عمدتا در محدوده ۲۶۲۳۰ تا ۲۶۲۷۰ هزار تومان در نوسان بود.

نخستین اعلام قیمت دلار در صرافی ملی، صبح امروز با افزایش نسبت به روز گذشته،۲۴۶۷۱ هزار تومان بود. اما در آخرین به روز رسانی در ساعت ۱۵:۳۴ دقیقه به ۲۴۶۵۶ تومان کاهش یافته است. البته همچنان از نرخ اعلامی روز شنبه بیشتر است.

قیمت طلا نیز امروز نوساناتی دارد. بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، بازار طلا، یکشنبه را نسبت به روز گذشته افزایشی آغاز کرد و در ادامه ساعاتی کاهشی بود. در لحظه تنظیم این خبر قیمت هر گرم طلای ۱۸ گرم افزایشی است. طلا اکنون یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۶۵۱ تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه نیز پس از نوساناتی در طول روز، در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است. اکنون سکه طرح قدیم، ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار و سکه طرح جدید، ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

در روزهای اخیر، دو موضوع جنگ روسیه و اوکراین و اخبار مذاکرات وین بر بازارها اثرگذار است. اولی در ابتدا باعث افزایش قیمت اونس جهانی شد اما در ادامه، بازار روند کاهشی به خود گرفت. از مذاکرات هسته‌ای نیز سیگنال‌های متناقضی به گوش می‌رسد. بعضی اخبارT نشان‌دهنده نزدیک بودن توافق هستند اما برخی دیگر تاکید دارند چند موضوع مهم، حل نشده باقی مانده است.

آخرین اخبار حوزه ارز، طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.