کد مطلب: ۶۳۴۴۶۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نوسانات قیمت دلار، طلا و سکه/ توقف روند کاهشی دلار/ سکه در آستانه ۱۲ میلیون تومان

نوسانات قیمت دلار، طلا و سکه/ توقف روند کاهشی دلار/ سکه در آستانه ۱۲ میلیون تومان

قیمت دلار که تا ظهر روز یکشنبه تحت تاثیر خوش‌بینی‌ها به مذاکرات وین کاهشی بود، از میانه‌های روز گذشته افزایشی شد و این روند همچنان ادامه دارد. نوسانات قیمت دلار، طلا و سکه را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار، طلا و سکه ، امروز ۱۶ اسفند نوساناتی دارد. قیمت دلار که روز گذشته تا ۲۵ هزار و ۴۴۰ تومان نیز پایین آماده بود، در میانه‌ها روز افزایشی شد. در ادامه، برخی کانال‌های تلگرامی، نرخ دلار را تا ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان نیز اعلام کردند.

امروز این کانال‌ها،قیمت دلار در بازار آزاد را تا این لحظه، بین ۲۵ هزار و ۶۰۰ تا ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام می‌کنند. این در حالی است که روز گذشته، آغاز معاملات دلار ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان بود، اما در ادامه کاهشی شد.

در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر تقاضای روسیه برای اخذ تضمین از آمریکا در جریان مذاکرات وین منتشر شده است. با توجه به تحریم‌های این کشور پس از حمله به اوکراین، مسکو از واشنگتن درخواست یک تضمین کتبی را برای حفظ حقوق خود در همکاری‌ها،روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری با ایران در رابطه با برجام کرده است (ایسنا).

به نظر می‌رسد این موضوع خوش‌بینی‌ معامله‌گران به توافق سریع را کاهش داده و روند کاهشی قیمت دلار را متوقف کرده است.

افزایش قیمت طلا و سکه

در بازار طلا و سکه نیز قیمت‌ها افزایشی است. قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر به ۱ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۳۶ تومان رسیده است.

قیمت سکه نیز اکنون ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان ثبت شده است. نرخ سکه طرح قدیم نیز روند افزایشی دارد و بر اساس اعلام ا تحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه تنظیم این خبر با نرخ ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

اکنون قیمت اونس تحت تاثیر اخبار مربوط به جنگ اوکراین و روسیه، افزایشی بوده و به ۱۹۹۷ دلار رسیده است. برخی کارشناسان معتقدند طلای جهانی می‌تواند بار دیگر وارد کانال دو هزار دلاری نیز بشود.

آخرین اخبار حوزه ارز، طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.