فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۲۹۱۱۶

تجارت‌نیوز از بازار طلا و سکه گزارش می‌دهد؛

نوسان در بازار طلا و سکه

نوسان در بازار طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران نوسانی است و قیمت سکه امامی با نوسان مواجه است؛ اما قیمت طلای 18 عیار عموما در روند نزولی قرار داشته است.با این حال اما سکه‌های نیم، ربع و گرمی نسبت به روز گذشته رشد داشته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز در بازار طلا، هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 496 هزار تومان قیمت می‌خورد که نسبت به روز گذشته کاهش نشان می‌دهد. قیمت طلا در آخرین معامله روز گذشته یک میلیون و 499 هزار تومان بوده است.

در آن سوی بازار، قیمت سکه امامی امروز کاهشی بود. این نوع از سکه امروز روی قیمت 16 میلیون و 403 هزار تومان بازگشایی شد. قیمت سکه امامی در حال حاضر 16 میلیون و 396 هزار تومان و حباب آن یک میلیون و 810 هزار تومان است.

سکه بهار آزادی هم کاهشی بوده است. سکه بهار آزادی در حال حاضر با قیمت 15 میلیون و 605 هزار تومان معامله می‌شود. گفتنی است نرخ بازگشایی این نوع سکه در روز جاری 15 میلیون و 656 هزار تومان بوده است اما بر اساس نوسانات روز، اکنون کاهشی است. حباب سکه بهار آزادی 880 هزار تومان است.

نیم‌سکه هم امروز 8 میلیون و 880 هزار تومان قیمت خورده که افزایشی بوده است. حباب نیم‌سکه اکنون یک میلیون و 587 هزار تومان است.

ربع سکه نیز با قیمت 5 میلیون و 880 هزار تومان و افزایشی است. حباب آن نیز دو میلیون و 231 هزار تومان است

سکه گرمی هم امروز سه میلیون و 400 هزار تومان است که نسبت به دیروز رشد داشته و حباب آن یک میلیون و 603 هزار تومان است.

خبرهای بیشتر درباره طلا و سکه را اینجا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.