کد مطلب: ۹۰۳۵۱۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

پیش بینی قیمت دلار ۷ فروردین ۱۴۰۳/ دلاری‌ها در انتظار بازگشایی معاملات نقدی

پیش بینی قیمت دلار 7 فروردین 1403/ دلاری‌ها در انتظار بازگشایی معاملات نقدی

قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز دوشنبه همچنان در آستانه ورود به کانال دوم کریدور ششم قرار دارد. دلاری‌ها در انتظار آغاز رسمی معاملات نقدی در سال جدید هستند و در این میان، افزایشی‌های بازار تلاش می‌کنند قیمت دلار را پیش از بازگشایی بازار تا حد امکان بالا ببرند. با این حال به نظر می‌رسد در نبرد با تحرکات نامحسوس بازارساز ناکام مانده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز دوشنبه در همان محدوده روز یکشنبه قرار گرفت. باید توجه داشت که همین محدوده نیز مطلوب بازارساز نیست و با شروع معاملات نقدی احتمال آن می‌رود که بانک مرکزی با دست پر وارد میدان شده و قیمت دلار را مدیریت کند.

با این حال اما تلاش افزایشی‌های بازار از ابتدای معاملات پشت خطی سال جدید، قیمت دلار را در کانال نخست کریدور ششم نگاه داشته است. پیش بینی می‌شود قیمت دلار نیمه نخست فروردین ماه را در همین محدوده فعلی به پایان برساند.

قیمت دلار 6 فروردین 1403

قیمت اسکناس دلار روز دوشنبه 6 فروردین 1403 در مرکز مبادله طلا و ارز 43 هزار و 472 تومان و قیمت حواله دلار 40 هزار و 552 تومان ثبت شد. قیمت حواله درهم امارات هم 11 هزار و 42 تومان و قیمت اسکناس درهم 11 هزار و 837 تومان شد. قیمت درهم در بازار آزاد 16 هزار و 320 تومان ثبت شد.

قیمت دلار 1403

قیمت یورو در بازار آزاد روز دوشنبه 6 فروردین 1403، بالغ بر 66 هزار و 400 تومان شد. قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله هم با کاهش نسبت به روز یکشنبه، 46 هزار و 980 تومان و قیمت حواله یورو نیز با کاهش نسبت به روز قبل، در این مرکز 43 هزار و 825 تومان ثبت شد. قیمت پوند انگلیس هم در بازار آزاد روز دوشنبه 77 هزار و 450 تومان شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.