خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۴۲۰۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / سکه امامی ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد!

قیمت طلا و سکه امروز 15 فروردین 1403 / سکه امامی 43 میلیون و 300 هزار تومان شد!

قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار همراه شد و کاهش انس جهانی طلا بازیگر فعالی در این بازار نبود. معامله‌گران، افزایش حباب در بازار طلا را پرشتاب می‌دانند و برخی نیز معتقدند قیمت‌های در هفته آینده تعدیل خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز هم با گرانی دلار همراه شد و قطعات سکه به کانال بالاتر صعود کردند. قیمت قطعات سکه روز گذشته با افزایش هزار تومانی دلار همراه شده و چند پله صعود را تجربه کرده بود.

امروز نیز این افزایش، غیر از سکه گرمی تمام قطعات سکه را در کانال بالاتر نشاند. معامله‌گران افزایش انتظارات تورمی را دلیل رشد حباب سکه و در پی آن، افزایش قیمت در بازار طلا طی روز جاری عنوان می‌کنند.

Screenshot 2024-04-03 at 2.43.26 PM

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهش هفت دلاری دارد و با رقم ۲۲۷۱ دلاری در حال معامله است.

سکه امامی پرچمدار رشد قیمت شد

سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین با افزایش یک میلیون و ۷۰ هزار تومانی بازگشایی شد و به کانال ۴۳ میلیونی صعود کرد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد ۴۹۰ هزار تومانی در آستانه صعود به کانال بالاتر است و روی قیمت ۳۹ میلیون و ۹۹۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم‌سکه رشد ۷۰۰ هزار تومانی دارد و به کانال بالاتر راه یافت و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. ربع سکه نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی در کانال ۱۶ میلیونی در حال معامله است. سکه گرمی امروز ۳۰۰ هزار تومان گران شد و با رقم هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

مثقال ۱۵ میلیونی شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۶۷ هزار تومان گران شد و در کانال ۱۵ میلیون تومانی معامله شد. این مقدار طلا با رقم ۱۵ میلیون ۵۱ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۳۷ هزار و ۲۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۷۲ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۲۶ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز چهارشنبه در تمام قطعات افزایشی است و متناسب با بالا رفتن قیمت رشد داشته است. حباب سکه امامی ۸۳۷ هزارتومان، سکه بهار ۲۲۳ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۵۶۶ هزار تومان، ربع سکه ۱۳۳ هزار تومان و سکه گرمی ۲۶۷ هزار تومان افزایش دارد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.