کد مطلب: ۹۰۴۶۶۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / تتر ۶۴ هزار و ۸۵۰ تومان شد

قیمت دلار امروز 18 فروردین 1403 / تتر 64 هزار و 850 تومان شد

قیمت دلار در شروع معاملات اولین روز هفته با افزایش ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. همچنان این اخبار سیاسی هستند که به بازارهای مالی خط می‌دهند و معامله‌گران به رخدادهای سیاسی توجهی ویژه دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز با افزایش ۳۰۰ تومانی در کانال چهارم کریدور ششم پیشروی کرد. در لحظه نگارش این گزارش، دلار در پله ششم از کانال چهارم این کریدور در حال معامله است.

Screenshot 2024-04-06 at 12.34.06 PM

به گفته معامله‌گران، تقاضای مسافری در بازار وجود ندارد؛ اما انتظارات تورمی بالاست و همین موضوع برخی از مردم را به سمت بازار ارز کشانده است. به نظر می‌رسد سیاست‌گذار پولی، هنوز برنامه‌ای برای اصلاح قیمت دلار ندارد؛ از همین رو بازیگران بازار ارز احتمال برگشت قیمت را کم می‌دانند.

یخ دلار مرکز مبادله آب شد

قیمت درهم امروز با رشد ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش، اسکناس درهم با قیمت ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان در حال معامله است. تتر با رشد ۲۵۰ تومانی روی رقم ۶۴ هزار و ۸۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت یورو در آستانه ورود به کانال 70 هزار تومانی قرار گرفت

قیمت پوند انگلیس با افزایش ۶۰۰ تومانی به کانال ۸۱ هزار تومانی راه یافت و با رقم ۸۱ هزار و ۱۶۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو با رقم ۶۹ هزار و ۶۴۰ تومانی معامله شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۰۰ تومان افزایش داشت و با رقم ۴۳ هزار و ۵۶۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.