فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۱۱۶۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تتر در کف کانال ۵۹ هزار تومانی معامله شد

قیمت دلار امروز 25 اردیبهشت 1403 / تتر در کف کانال ۵۹ هزار تومانی معامله شد

قیمت دلار امروز با کاهش پلکانی در سقف کریدور ۵۰ هزار تومانی معامله شد. روز سه‌ شنبه قیمت تتر از دلار عقب‌ افتاد. معامله‌گران خبردرمانی را دلیل افت قیمت دلار می‌دانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در شروع روز سه‌ شنبه با کاهش ۵۰۰ تومانی در پله سوم کانال پایانی کریدور ۵۰ هزار تومانی معامله شد.

Screenshot 2024-05-14 at 12.46.32 PM

معامله‌گران، روند کاهشی قیمت دلار را متاثر از تلاش بازارساز و سیگنال‌های خبری می‌دانند که سیاست‌گذار روانه بازار می‌کند. این در حالی است که فعالان بازار ارز برگشت قیمت اسکناس آمریکایی را به کریدور پنجم موقتی می‌دانند و معتقدند کاهش فعلی دلار اصلاح قیمت در مسیر صعودی است.

قیمت تتر از دلار عقب افتاد

گفتنی است امروز قیمت تتر با کاهش ۷۰۰ تومانی ارزان‌تر از دلار معامله شد و روی رقم ۵۹ هزار و ۱۰۰ تومانی ایستاد. قیمت درهم روز سه‌ شنبه با ۴۰ تومان کاهش با رقم ۱۶ هزار و ۱۶۰ تومان در حال معامله است. تتر با افت ۱۰۰ تومانی با رقم ۶۰ هزار و ۲۵۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش  ۵۰ تومانی روی رقم ۷۵ هزار و ۶۰۰ تومانی ایستاده و یورو نیز با کاهش محدودی در کانال ۶۴ هزار و ۹۹۰ تومانی معامله شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز با کاهش محدودی بازگشایی شدند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۶۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز تجار‌نیوز بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.