فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۹۱۴۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۷ تیر ۱۴۰۳ / سرکشی دلار در آستانه انتخابات

تتر ۶۱ هزار تومانی شد!

قیمت دلار امروز 7 تیر 1403 / سرکشی دلار در آستانه انتخابات

قیمت دلار امروز با رشد نزدیک به هزار تومانی سقف قبلی را شکست. این اسکناس در حالی که انتظار می‌رفت در آستانه انتخابات با حمایت بازارساز کاهشی شود، روند متفاوتی به خود گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در آخرین روز هفته منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در روند افزایشی قرار گرفت. این اسکناس با رشد نزدیک به هزار تومانی در کریدور ششم یک کانال پیشروی کرد و با افزایش تقاضا همراه شد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش با رشد پلکانی در کانال ابتدایی کریدور ششم نوسان دارد.

Screenshot 2024-06-27 at 12.54.22 PM

درهم چراغ راه دلار شد

معامله‌گران رشد تقاضا در بازار ارز را وابسته به اظهارات کاندیداهای ریاست جمهوری می‌دانند و معتقدند اگر فعالان بازار ارز احساس کنند میانه‌روها شانس بیشتری برای انتخاب دارند، روند کاهشی می‌شود و در غیر این صورت دلار آرایش افزایشی به خود می‌گیرد. علاوه بر این، کارشناسان اقتصادی به آثار تلاطم درهم و ایجاد نوسان افزایشی در بازار ارز اشاره می‌کنند.

باید توجه داشت، قیمت درهم امروز با روند افزایشی بازگشایی شد. برخی بازیگران ارزی این روزها، بازار ارز تهران را از افق امارات رصد می‌کنند و قیمت درهم امارات و قیمت طلای آبشده، چراغ راهنمای آنان برای موقعیت‌گیری معاملاتی شده است.

تتر ۶۱ هزار تومانی شد

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۴۹۰ تومانی ایستاده است و نسبت به روز چهارشنبه ۲۰۰ تومان رشد کرد. قیمت تتر با رشد ۶۰۰  تومانی با قیمت دلار تراز شد و به کانال ۶۱ هزار تومانی برگشت. در لحظه نگارش این گزارش تتر روی رقم ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاده است.

پوند انگلیس با رشد ۵۰۰ تومانی روی قیمت ۷۷ هزار و ۳۸۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با افزایش ۷۰۰ تومانی روی رقم ۶۵ هزار و ۴۸۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس دلار روز دوشنبه با رقم ۴۶ هزار و یک تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۹۵۲ تومانی عرضه شد و تغیر قیمت نداشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.