فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۵۶۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۷ مرداد ۱۴۰۳ / قیمت دلار با تتر تراز شد

قیمت دلار امروز ۷ مرداد 1403 / قیمت دلار با تتر تراز شد

قیمت دلار در دومین روز هفته در حالی که بانک‌ها و مراکز دولتی تعطیل هستند، با افزایش ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد. روز یکشنبه قیمت تتر افزایش ۲۰۰ تومانی داشت و با قیمت دلار در یک خط ایستاد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار امروز در بازار نیمه تعطیل ارز و بسته بودن بانک‌ها با رشد ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد. روند صعودی این اسکناس در حالی رخ داد که بانک‌ها و مراکز دولتی تعطیل بودند و معاملات نقدی در بازار رمق چندانی نداشت؛ این در حالی بود که انتظار می‌رفت بازار ارز به دلیل گرمای هوا و تعطیلی بانک‌ها به حالت تعطیل در بیاید، اما معدود داد‌زن‌ها و معامله‌گران در بازار مشغول فعالیت بودند. بیشتر دادوستد‌های این بازار میان فعالان بازار ارز رخ داد و بازار معاملات پشت خطی داغ بود.

Screenshot 2024-07-28 at 12.23.18 PM

شب گذشته افزایش تنش در منطقه باعث شد درگیری میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان در سطح پرچالشی قرار گیرد و برخی رسانه‌های خارجی مدعی دخالت ایران در این موضوع شدند. همین مساله در شروع به فعالیت‌ بازارها مورد توجه معامله‌گران قرار گرفت و انتظارات تورمی را افزایش داد.

قیمت ارزهای مهم فریز شد

گفتنی است قیمت درهم امروز تغییر نداشت و در سطح ۱۵ هزار و ۹۶۰ تومان ثابت ایستاد. قیمت تتر روز یکشنبه با رشد ۲۰۰ تومانی روی رقم ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومانی ایستاد و با قیمت دلار در یک خط قرار گرفت.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۵ هزار و ۳۸۰ تومانی و یورو روی رقم ۶۳ هزار و ۶۹۰ تومانی ایستاد.

گفتنی است مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز تعطیل بود و اسکناس دلار با رقم ۴۸ هزار و ۶۸ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۴ هزار و ۹۷ تومانی عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.