فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۷۹۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۸ مرداد ۱۴۰۳ / بلاتکلیفی معامله‌گران بازار ارز را انتظاری کرد

قیمت دلار امروز ۸ مرداد 1403 / بلاتکلیفی معامله‌گران بازار ارز را انتظاری کرد

قیمت دلار امروز با نوسان ۱۰۰ تومانی در محدوده قیمتی روز گذشته معامله شد. دوشنبه نخستین روز آغاز به کار رئیس جمهوری چهاردهم بود و همین موضوع بازار ارز را در حالت بلاتکلیف قرار داده است. آنها چشم‌انتظار تشکیل کابینه و چیدمان تیم اقتصادی هستند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار با نوسان محدودی در سومین روز هفته بازگشایی شد. این اسکناس تلرانس قیمتی ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومانی دارد و در نیمه بالایی کانال هفتم از کریدور پنجم در حال معامله است.

Screenshot 2024-07-29 at 12.24.29 PM

بررسی بازار ارز حاکی از جو بی‌تصمیمی و بلاتکلیفی در دادوستد میان معامله‌گران است. این موضوع متاثر از مستقر شدن مسعود پزشکیان رئیس جمهوری چهاردهم است. فعالان بازار ارز معتقدند تا تشکیل کابینه،‌ به ویژه مشخص شدن تیم اقتصادی پزشکیان قیمت دلار در محدوده‌های فعلی نوسان خواهد داشت.

تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند احتمال روند رنج‌ دلار تا ۱۰ روز آینده بالاست. آنها معتقدند، مادامی که موضوع توافقات و مسائل کلان اقتصادی کشور سمت و سوی مشخصی بگیرد دلار در محدوده فعلی نوسان خواهد داشت.

قیمت تتر از دلار جا ماند

گفتنی است قیمت درهم امروز با رشد پلکانی در کانال ۱۶ هزار تومانی پیش‌روی کرد و در سطح ۱۶ هزار و ۵۰ تومانی ایستاد. قیمت تتر روز دوشنبه با افت محدود دلار همراه شد. تتر امروز با کاهش ۱۵۰ تومانی روی رقم ۵۸ هزار و ۶۵۰ تومانی ایستاد و از دلار ۱۰۰ تومان ارزان‌تر معامله شد.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۵ هزار و ۶۷۰ تومانی معامله شد و رشد ۳۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۴ هزار تومانی ایستاد و افزایش ۴۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز تعطیل بود و اسکناس دلار با رقم ۴۸ هزار و ۱۵۹ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۴ هزار و ۱۸۳ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.