فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۵۰۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / دلار در کریدور بالاتر جا خوش کرد؟

قیمت دلار امروز ۱۱ مرداد 1403 / دلار در کریدور بالاتر جا خوش کرد؟

قیمت دلار امروز با افزایش ۵۰ تومانی در منطقه معاملاتی روز گذشته بازگشایی شد. روند بازار ارز تحت تاثیر رخدادهای روز چهارشنبه است و معامله‌گران اخبار مربوط به حوادث خاورمیانه را در صدر توجه دارند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار امروز با نوسانات محدودی در منطقه معاملاتی روز گذشته بازگشایی شد. این اسکناس روز چهارشنبه متاثر از ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران در کریدور ششم قرار گرفت و امروز نیز در پله سوم از کف کریدور ششم در حال معامله است.

قیمت دلار، یورو امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

فعالان بازار ارز اخبار مربوط به حوادث خاورمیانه را در صدر توجه دارند و پاسخ ایران به اقدام تروریستی اسرائیل در قلب تهران را در ریتم بعدی بازارهای مالی موثر می‌دانند.

بازار گمانه‌زنی‌ها نسبت به قیمت دلار در هفته آینده در میان معامله‌گران داغ است. برخی فعالان بازار ارز معتقدند اسکناس دلار در سایه انتظارات تورمی در هفته سوم مرداد دست بالا را می‌گیرد. دیروز همین موضوع باعث افزایش تقاضا در بازار ارز شد.

بازار ارز همچنان بر مدار رشد است

گفتنی است قیمت درهم امروز با رشد ۲۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۴۲۰ تومانی ایستاد. قیمت تتر روز پنجشنبه بدون تغییر روی رقم ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومانی ایستاده است.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۷ هزار و ۸۱۰ تومانی معامله شد و رشد ۲۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۵۵۰ تومانی ایستاد و افزایش محدود ۲۰ تومانی داشت.

گفتنی است اسکناس دلار با رقم ۴۸ هزار و ۲۳۷ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۴ هزار و ۲۵۴ تومانی عرضه شد و همانند روز گذشته تغییر قیمت نداشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.