فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۲۱۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / قیمت دلار ۱۰۰۰ تومان ریخت

قیمت دلار امروز 20 مرداد 1403 / قیمت دلار 1000 تومان ریخت

قیمت دلار امروز با ریزش بیش از 1000 تومانی بازگشایی شد و در کف کریدور ششم قرار گرفت. ریزش دلار، این اسکناس را با تتر در یک خط قرار داد. معامله‌گران پالس‌های مساعد در خصوص آرامش در منطقه خاورمیانه را دلیل ریتم نزولی بازار ارز می‌دانند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار در شروع هفته پایانی مرداد با کاهش بیش از 1000 تومانی بازگشایی شد. روند نزولی قیمت دلار با افت قیمت سایر ارزهای مهم همراه شد.

Screenshot 2024-08-10 at 12.26.05 PM

معامله‌گران آرامش نسبی در منطقه خاورمیانه را دلیل کاهش روند تقاضا در بازار ارز می‌دانند. دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک در پاسخ به پرسش رسانه‌ها مبنی بر اینکه آیا ایران پاسخ به رژیم صهیونیستی را تا گفت‌وگوهای هفته آتی در خصوص آتش‌بس به تعویق می‌اندازد یا خیر، اعلام کرد: برقراری آتش‌بس پایدار در غزه اولویت ماست؛ هر توافقی که حماس بپذیرد، مورد قبول ما هم خواهد بود.

این موضوع بر روند نزولی قیمت در بازار ارز اثر مستقیم گذاشت و فضای فکری معامله‌گران را از احتمال وقوع تنش و جنگ دور کرد.

قیمت دلار در مرکز مبادله گران شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۲۴۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۴۲۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر روز شنبه با افت ۵۰۰ تومانی روی رقم ۶۰ هزار و ۲۵۰ تومانی ایستاده است.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۶ هزار و ۸۴۰ تومانی معامله شد و کاهش ۷۵۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۹۲۰ تومانی ایستاد و نسبت به روز گذشته ۸۰۰ تومان کاهش داشت.

گفتنی است روز شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۸ هزار و ۶۰۷ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۴ هزار و ۵۹۴ تومانی عرضه شد و ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومان رشد قیمت داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.