فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۰۹۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / بازار ارز نزولی شد

قیمت دلار امروز ۲۴ شهریور 1403 / بازار ارز نزولی شد

قیمت دلار امروز با کاهش ۲۵۰ تومانی بازگشایی شد و سایر ارزهای مهم نیز از این افت محدود قیمت تبعیت کردند. در نخستین روز از هفته چهارم شهریور قیمت تتر با دلار تراز شد و در یک خط معامله شدند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار امروز‌ شنبه ۲۴ شهریور با نوسان محدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی در منطقه معاملاتی هفته گذشته بازگشایی شد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در نیمه پایینی کانال ۹ از کریدور پنجم نوسان دارد.

Screenshot 2024-09-14 at 12.17.36 PM

معامله‌گران، روند فعلی قیمت دلار را حاصل تلاش بازارساز و آرامش اخبار سیاسی عنوان می‌کنند. فعالان بازار ارز پیشی گرفتن کامالا هریس از دونالد ترامپ در مناظرات انتخاباتی آمریکا را دلیل افت محدود قیمت اسکناس دلار می‌دانند.

دامنه نوسان این اسکناس در حال کوچک‌ شدن است و  معامله‌گران این موضوع را به خواست سیاست‌گذار می‌دانند. آنها معتقدند روند باثبات قیمت دلار سیاستی است که بانک مرکزی در پیش گرفته است؛ زیرا حتی کاهش قیمت دلار با شیب تند هم، افزایش تقاضا را در پی خواهد داشت.

گفتنی است امروز قیمت دلار در مرکز مبادله تغییری نداشته است.

حواله دلار گران نشد

قیمت درهم امروز با کاهش ۷۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۳۳۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر روز شنبه با افت ۲۵۰ تومانی بازگشایی شد و روی رقم ۵۹ هزار و ۴۵۰ تومانی ایستاد و با قیمت دلار تراز شد.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۸۰ تومانی معامله شد و کاهش ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۹۵۰ تومانی ایستاد و کاهش ۱۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۳۸۴ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۸۵۳ تومانی عرضه شد و تغییر قیمت نداشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.