خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۸۵۹۷

جزییات تازه از بازگشت زخم کاری

جزییات تازه از بازگشت زخم کاری

سریال زخم کاری مجوزهای اولیه خود را از ساترا دریافت کرده‌اند نیز به‌زودی بعد از دریافت مجوز انتشار در سبد محتوایی شبکه نمایش خانگی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند

به گزارش تجارت‌نیوز، سریال «زخم کاری» این روزها به کارگردانی محمدحسین مهدویان در حال تولید است و به‌زودی بعد از دریافت مجوز انتشار در سبد محتوایی شبکه نمایش خانگی قرار می‌گیرد. به گفته‌ی این کارگردان همه شخصیت‌های اصلی از جمله جواد عزتی در این فصل حضور دارند.

با تاکید مهدویان بر حضور بازیگران اصلی این سریال در فصل سوم، به نظر می‌رسد مخاطب در فصل جدید دیگر شاهد حضور سایه‌وار مالک (جواد عزتی) در جریان قصه نباشد؛ روندی که در فصل دوم انتقادهای زیادی به همراه داشت.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک از بازیگران اصلی فصل سوم «زخم کاری» هستند.

اما بر اساس آنچه منتشرشده داستان فصل سوم «زخم کاری» همچون فصل اول و دوم، بر اساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده و گفته شده منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است. محمدحسین مهدویان فصل اول این مجموعه را بر اساس نمایشنامه «مکبث» و فصل دوم را بر اساس نمایشنامه «هملت» ساخت.

انتشار فصل نخست «زخم کاری» از خرداد ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی شروع شد که سانسورها در مقاطعی صدای اعتراض سازندگان و بیننده را درآورد و حتی وقفه‌ای در انتشار را موجب شد.

پس از پایان فصل نخست، گمانه‌زنی‌ها دربارهٔ ساخت فصل دوم مطرح شد. در خرداد ۱۴۰۲ فصل دوم تحت عنوان «بازگشت» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان تولید و منتشر شد و کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک هم از جمله هنرپیشه‌های جدیدی بودند که به جمع بازیگران قبلی پیوستند.

با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، گویا قرار است «زخم کاری ۳» در تابستان سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. ضمن اینکه همانند فصل دوم که زخم کاری؛ «بازگشت» نام داشت، فصل سوم هم زیرعنوان دیگری خواهد داشت، ولی هنوز نهایی نشده است.

جزییات زمان پخش فصل جدید «زخم کاری»

پلتفرم پخش‌کننده سریال پرمخاطب «زخم کاری» نوشت: باید اطلاع دهیم که بخش عمده فیلمبرداری فصل سوم زخم کاری به پایان رسیده و پس از طی مراحل فیلمبرداری در فصول و مکان‌های مختلف، برای پخش اختصاصی آن آماده می‌شود.

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان ازجمله سریال های پرطرفدار سالهای اخیر شبکه نمایش خانگی بوده که تاکنون دو فصل آن منتشر شده است. جواد عزتی، رعنا آزادی ور و هانیه توسلی بازیگران نقش اصلی فصل اول سریال زخم کاری بودند که توسلی در فصل دوم حضور نداشت و حضور جواد عزتی هم کمرنگ بود. فصل سوم سریال زخم کاری به زودی ساخته خواهد شد.

در حالی که گفته می شد، پخش فصل سوم سریال زخم کاری با پایان یافتن پخش سریال گناه فرشته آغاز می‌شود، اما گویا پخش این سریال به تعویق افتاده است. از سریال قطب شمال به عنوان رقیب جدی سریال زخم کاری ۳ یاد شده است که قرار است پخش آن از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شود.

در این رابطه خراسان نوشت: جواد عزتی تابستان 1403 با سریال «زخم کاری 3» به نمایش خانگی می‌آید. پیشتر محمدحسین مهدویان اعلام کرده بود که این مجموعه اواسط بهار منتشر خواهد شد، اما زمان انتشار آن به تعویق افتاده است.

 

 

منبع : عرشه آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.