فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۸۸۹

تصاویر جدید از هدی زین العابدین بازیگر سریال در انتهای شب

تصاویر جدید از هدی زین العابدین بازیگر سریال در انتهای شب

تصاویر جدید هدی زین‌العابدین بازیگر سریال در انتهای شب را با زندگینامه او بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در انتهای شب تازه‌ترین مجموعه‌ عاشقانه‌ و پلیسی شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی محمد یمینی ساخته شده است.

پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین نقش‌های اصلی این مجموعه‌ را ایفا می‌کنند. در ادامه، بیوگرافی کارگردان این مجموعه و زندگینامه و عکس بازیگران سریال در انتهای شب را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

سریال «در انتهای شب» به قلم آیدا پناهنده و ارسلان امیری به نگارش درآمده است. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های عاشقانه‌ و پلیسی ایرانی هستید، می‌توانید مجموعه در انتهای شب را ساعت 12:00 جمعه هر هفته در شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت تماشا کنید.

گفتنی‌است سریال ۹ قسمتی «در انتهای شب» اولین حضور آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی است. علاوه بر بازیگرانی که ابتدای این نوشتار نام بردیم، رضا بهبودی، علیرضا داوودنژاد، پدرام شریفی، مهسا کرامتی، ژیلا آل‌احمد، شیرین آقاکاشی و علیرضا آقاخانی نیز در سریال در انتهای شب به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

پارسا پیروزفر در بیست‌ودوم شهریور ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان است.

هدی زین‌العابدین متولد 11 تیر 1368 در کرج است. رشته تحصیلی او گرافیک بوده و علاقه زیادی به عکاسی نیز دارد. پدرش شغل آزاد داشته و مادرش خانه‌دار بوده که سال‌ها پیش فوت کرده است. او یک خواهر به‌ نام ندا دارد. هادی برادر کوچک‌تر هدی در شهریور 1402 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

هدی زین‌العابدین در سال ۱۳۹۰ با بازی در سریال پربیننده سقوط یک فرشته در نقش فاطمه، دختری محجوب و محجبه، به شهرت رسید. همان سال او در سینما نیز در فیلم سه قدم تا عاشقی ایفای نقش کرد.

زین‌العابدین در 23 سالگی با نقش‌آفرینی در فصل سوم سریال قلب یخی بار دیگر توجه بینندگان را جلب کرد. او در سریال رهایم کن نقش مارال را ایفا کرد و با این نقش به اوج شهرت رسید.

هدی زین‌العابدین با بازی درخشان خود در فیلم عرق سرد نامزد دریافت جایزه بهترین نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد. این بازیگر توانمند در فیلم سینمایی عطرآلود نیز به ایفای نقش پرداخته است و برای آن نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

 

هدی زین العابدین (2)

هدی زین العابدین (3)

هدی زین العابدین (4)

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.