خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۳۰۸۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در محله نیرو هوایی / برای خرید آپارتمان نوساز در نیرو هوایی چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت خانه در محله نیرو هوایی / برای خرید آپارتمان نوساز در نیرو هوایی چقدر باید هزینه کرد؟

داده‌های الوملک از قیمت آپارتمان در محله نیرو هوایی نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن نوساز در این محله از ابتدای سال 1403 تا انتهای اردیبهشت روندی افزایشی داشته است. اما برای خرید خانه‌هایی با عمر متفاوت در این محله چه بودجه‌ای باید در نظر داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز، محله نیرو هوایی واقع در شرق تهران و یکی از محله‌های منطقه 13 شهرداری پایتخت است.

داده‌های الوملک از بررسی قیمت مسکن نوساز در محله‌های منطقه 13 نشان می‌دهد، قیمت مسکن در نیرو هوایی از متوسط بیشتری نسبت به باقی محله‌ها در این منطقه برخوردار است. 

بر اساس این داده‌ها میانگین قیمت مسکن در محله نیرو هوایی، طی مقطع 10 تا 20 فروردین 1403 بالغ بر متری 117 میلیون و 200 هزار تومان ثبت شده است. در 10 روز بعدی یعنی 20 تا 30 فرورین میانگین قیمت مسکن در این محله روندی کاهشی داشته و 114 میلیون و 500 هزار تومان برآورد شده است.

آغاز اردیبهشت شروعی بر افزایش قیمت مسکن در محله نیرو هوایی بوده و تا انتهای اردیبهشت متوسط قیمت خانه در این محله تا متری 119 میلیون و 300 هزار تومان رشد کرده است. اما اکنون با چه بودجه‌ای می‌توان در محله نیرو هوایی آپارتمان‌هایی با سال ساخت‌های مختلف خریداری کرد؟

قیمت آپارتمان در محله نیرو هوایی

114

نیرو هوایی از آن دسته محله‌هایی در تهران است که متقاضیان برای خرید آپارتمان در آن باید بودجه‌ای بالاتر از دو میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر داشته باشند و خرید آپارتمان‌هایی کمتر از این مبلغ به‌سختی انجام می‌شود.

اکنون برای خرید یک آپارتمان 33 متری در محله نیرو هوایی که ساخت آن به سال 1395 بازمی‌گردد، باید دو میلیارد و 620 میلیون تومان هزینه کرد. همچنین قیمت یک 32 متری 18ساله در این محله نیاز به بودجه‌ای معادل دو میلیارد و 800 میلیون تومان دارد.

بودجه سه تا چهار میلیارد تومان برای متقاضیان این امکان را فراهم‌ می‌کند تا آپارتمان‌هایی با متراژ متوسط خریداری کنند. برای مثال آپارتمانی 64 متری و ساخت سال 1384 اکنون سه میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید آپارتمان‌هایی با متراژ بالاتر از 90 متر باید حداقل بودجه‌ای معادل 6 میلیارد تومان در نظر گرفت. بررسی آگهی‌های فروش مسکن در محله نیرو هوایی نشان می‌دهد برای خرید خانه‌های نوساز نیز خریداران باید حداقل بودجه‌ای معادل چهار میلیارد و 200 میلیون تومان در نظر داشته باشند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.