خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۲۷۲۵

لیگ ملت‌های والیبال؛ شکست شاگردان پائز مقابل صربستان؛ خبری از جنگندگی نبود

لیگ ملت‌های والیبال؛ شکست شاگردان پائز مقابل صربستان؛ خبری از جنگندگی نبود

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2024 نتیجه را به صربستان واگذار کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران از ساعت 3:30 دقیقه بامداد پنج‌شنبه سوم خرداد در نخستین مسابقه خود به مصاف صربستان رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان ایگور کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.

بازی ایران و صربستان با سکوت و ادای احترام به یاد و خاطره رئیس جمهوری شهید جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

تیم ملی والیبال ایران در ست دوم این مسابقه 25 بر 17 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 19 و 25 بر 18 نتیجه را به حریف آماده خود واگذار کرد.

در حالی که «ما با قلب‌مان می‌جنگیم» شعار تیم ملی والیبال ایران برای این دوره از مسابقات بود، ملی‌پوشان کشورمان در دیدار نخست مقابل صربستان نتوانستند جنگندگی کافی را داشته باشند و بازنده شدند.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه و آرمان صالحی استفاده کرد.

در آنسوی میدان نیز نیکولا یوویچ، دراژن لوبوریچ، اوروش کواچویچ، میران کویونژیچ، مارکو پودراشچانین، الکساندر ندلکوویچ و میلوراد کاپور به عنوان ترکیب شروع کننده با نظر ایگور کولاکوویچ به میدان آمدند.

کولادوس فابریک از فرانسه و ایوانوف ایوایلو از بلغارستان داوران اول و دوم این مسابقه بودند.تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر روز شنبه پنجم خرداد در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف ایتالیا می‌رود.

 

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.